• 1
  • 2
2019-04-10, 10:23
Medlem
Tjejer som frågar om kukbilder eller skickar nakenbilder vill aldrig ses. Jag har använt tinder väldigt mycket, i hela världen så har mycket erfarenhet.Man tror att hon är jätte intresserad då hon skickar nakenbilder på sig, men hon vill ändå inte ses och det utan slutar med att hon ghostar.

Frågar hon om kukbild så slutar det med att hon vill ha bild på hela kroppen inklusive ansiktet, vilket ja nekar, och i slutändan ses vi inte. Har provat att inte skicka någon bild, samt skickat bild på min 17cm långa dase, samt skickat fejk på en annans kuk, men i slutändan vill de vill aldrig ses.

De som ses för knulldejt är de som aldrig frågar om ens kukbild, storlek etc, utan vi bestämmer träff och har vanligt civiliserat snack. Har varit på ca 500 dejter och tjejerna som frågar om kukbild, skickar nakenbilder på sig själva, fastän ja själv aldrig skickat något har alltid ghostat i slutändan. Väldigt märkligt detta. Någon som vet varför?

Jag tror att dessa tjejer inte tar tinder seriöst och inte är intresserad att ses, och därför blir dom vulgära för dom ser det som en oseriös knullapp. Dom får någon kick att bara utbyta sexbilder, sexchatta och nöjer sig med det.
Senast redigerad av stroganof 2019-04-10 kl. 10:35.
Citera
2019-04-10, 10:30
Medlem
Kanske är killar?
Citera
2019-04-10, 10:31
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Det kanske inte är tjejer ens.
Det är nog bögar som fiskar efter material att sälja och byta med på bög hemsidor.
Förr fick dom stå på allmänna toaletter och smygtitta.
Nu lever dom enklare. LOL
Citera
2019-04-10, 10:32
Medlem
Erikons avatar
Hur kan du vara säker på att det är kvinnor och inte skäggiga män i Slovakien som samlar på kukbilder?
Citera
2019-04-10, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Det kanske inte är tjejer ens.
Det är nog bögar som fiskar efter material att sälja och byta med på bög hemsidor.
Förr fick dom stå på allmänna toaletter och smygtitta.
Nu lever dom enklare. LOL

Fyfan om detta är sant. 50% av gångerns har tjejerna dock inte frågot om någon bild tillbaka. Och ibland har jag videochattat och verifierat att det är tjejer. Ändå samma fenomen att dom i slutändan ghostar.
Senast redigerad av stroganof 2019-04-10 kl. 10:37.
Citera
2019-04-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Fyfan om detta är sant.

Till 99% är det sant om du inte har träffat tjejen irl eller cammat eller på annat vis vet att personen är den den utger sig för att vara så är det oftast en kille bakom nicket med snodda bilder.

Tjejer går inte igång på att se bilder av det manliga könsorganet och varför skulle man fiska efter när nätet svämmar över av miljontals nakenbilder?
Citera
2019-04-10, 10:47
Medlem
Citat:
Tjejer som frågar om kukbilder eller skickar nakenbilder vill aldrig ses. Jag har använt tinder väldigt mycket, i hela världen så har mycket erfarenhet.Man tror att hon är jätte intresserad då hon skickar nakenbilder på sig, men hon vill ändå inte ses och det utan slutar med att hon ghostar.

Frågar hon om kukbild så slutar det med att hon vill ha bild på hela kroppen inklusive ansiktet, vilket ja nekar, och i slutändan ses vi inte. Har provat att inte skicka någon bild, samt skickat bild på min 17cm långa dase, samt skickat fejk på en annans kuk, men i slutändan vill de vill aldrig ses.

De som ses för knulldejt är de som aldrig frågar om ens kukbild, storlek etc, utan vi bestämmer träff och har vanligt civiliserat snack. Har varit på ca 500 dejter och tjejerna som frågar om kukbild, skickar nakenbilder på sig själva, fastän ja själv aldrig skickat något har alltid ghostat i slutändan. Väldigt märkligt detta. Någon som vet varför?

Jag tror att dessa tjejer inte tar tinder seriöst och inte är intresserad att ses, och därför blir dom vulgära för dom ser det som en oseriös knullapp. Dom får någon kick att bara utbyta sexbilder, sexchatta och nöjer sig med det.

Dom älskar uppmärksamheten! De kan snacka med 5andra samtidigt och byta bilder med samtliga. Dom blir kåta av att visa upp sin egen kropp till någon som vill se en tjej leka med sig själv.
När de har bytt bilder /blivit våt i Trosan så stänger dom ner tinder och tar fram dildon! De har då 5olika män i huvudet som kan "knulla" henne. Dessa tjejer har oftast lågt självförtroende utan kläder och är för fega att träffas IRL..
Citera
2019-04-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlafil
Dom älskar uppmärksamheten! De kan snacka med 5andra samtidigt och byta bilder med samtliga. Dom blir kåta av att visa upp sin egen kropp till någon som vill se en tjej leka med sig själv.
När de har bytt bilder /blivit våt i Trosan så stänger dom ner tinder och tar fram dildon! De har då 5olika män i huvudet som kan "knulla" henne. Dessa tjejer har oftast lågt självförtroende utan kläder och är för fega att träffas IRL..

Tack. Detta.låter som ett rimligt svar.
Citera
2019-04-10, 11:51
Medlem
Fistkramps avatar
Sant! Jag snapar med en brud från mälardalens hjärta.. hon tycker det är pinsamt att ses, men kan skicka en massa naket på sig själv, fattar inte syftet...
Citera
2019-04-10, 12:04
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Sant! Jag snapar med en brud från mälardalens hjärta.. hon tycker det är pinsamt att ses, men kan skicka en massa naket på sig själv, fattar inte syftet...
Hon läskar sig med att du förmodligen runkar till hennes bilder, samtidigt som hon pullar upp sig i brygga!
Citera
2019-04-10, 12:41
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:

Det är antagligen homosexuella killar eller feta/fula tjejer (d.v.s inte de tjejerna du får bild av) och därför kan de aldrig träffas. En mer sexuell version av s.k catfish. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=catfish
Citera
2019-04-10, 14:41
Avstängd
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlafil
HAHA! Detta är rätt svar så ni kan sluta spekulera. Tjejer blir kåta först mentalt sen där nere.. Duktig Arlafil

Edit: Det handlar inte om att de är "för fega" för att träffas irl, utan att du inte är tillräckligt intressant. Är du ett riktigt kap så kommer ni ses. Som sagt, tjejerna kan ju vraka och välja så det är ju många konkurrenter, hon kan ju inte träffa varenda en? Hon måste ju välja den bästa. Ni blir utnyttjade för tidsfördriv och ett litet verktyg för en härlig orgasm!
Senast redigerad av jjujju 2019-04-10 kl. 14:50.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in