2019-04-05, 23:05
Bannlyst
Hon satt vid på en bänk, vi kan kalla henne Erika.
Jag var på väg hem när jag såg henne sittandes där för sig själv.
Det var inte första gången jag såg henne, men det hade aldrig blivit
av att jag pratat med henne. Ibland är det inte läge helt enkelt.
Jag såg på hennes ögon att hon var villig och bra.
Hon kollade med bestämd blick in i mina ögon och nickade mot mig ett par gånger.
Det betydde såklart att hon ville att jag skulle närma mig och att
hon var en hora som var villig att ha sex med mig. Jag gick lite åt sidan
och jag visade med mitt kroppsspråk att jag ville att hon skulle komma åt mitt håll.
Det var en annan man som också satt vid bänken och såg våra blickar och med spänning ville
han veta vad som skulle hända härnäst. Jag var inte intresserad av att dela med mig av vårat privata
samtal så vi gick en bit där ifrån. Hon hade jeans på sig, en långärmad tröja och en stor handväska
med sig.
Jag såg på hennes ansikte att hon var äldre än alla andra tjejerna jag legat med. Men hon fångade mitt
intresse ändå. Det syntes på lång väg att hon hade väldigt fin tight kropp och en riktigt bra personlighet.
Jag tippade på att hon var strax över 40. Jag berättade att jag inte hade mycket pengar på mig
och vi kom överens om ett helt okej pris. Hon skulle suga mej och ta den i fittan sa hon, eller med mera
exakta ord "penetrations-sex" och "oral-sex".
Hon övertygade mig väldigt lätt. Det var en sån tjej som jag visste att det skulle bli riktigt bra sex med
och att hon skulle njuta och gilla det. På vägen till hotellet så pratade hon jättemycket om allt möjligt.
Klockan var runt 21.oo
Hon sa att hon hade rökt marijuana när jag frågade henne om hon druckit nått.
För det syntes att hon var påverkad av nått. Mina erfarenheter av tjejer som rökt på innan sex är enbart
positiva. En tjej (hora)jag knullat i samma stad för ca 1 år sen var rejält påtänd när jag träffade henne en kväll
och hon var så otroligt avslappnad, och jag minns att jag fick henne att komma.

Väl på rummet tog vi av oss. Hennes kropp var väldigt vit och fin, välvårdad, ren.
Magen var platt och brösten lagom stora till hennes lilla tighta kropp. Hennes kropp påminde om en tonårings
förutom att huden kanske var lite mindre elastisk.
Jag fick henne att spotta på min kuk och göra den riktigt hård sen stoppade hon in den i sin mun för att suga.
Innan vi hade kommit igång så hade vi pratat ganska länge. Hon hade legat naken på sängen och berättat om sitt liv
medans jag lyssnat och smekt hennes varma kropp. Tydligen gjorde marijuanan så att kroppen blev extra varm.

Hon berättade att hon hade 4 barn mellan 16 och 22 år, och att hon själv var 38. Det betydde alltså
att hon fått barn då hon endast var 16.....

Pris: lågt

Tidpunkt: 3 April 2019 (Onsdag)

Namn: "Erica"

Ögonfärg: Minns ej. Blå-Gröngråa/bruna?

Hud: Väldigt ljus, nästan kritvit.

Hår: Brun-Blond, väldigt mörkblond.

Personlighet: Flummig,varm, ärlig, extremt avslappnad,
försiktig, öppen, deprimerad?, väldigt kommunikativ,
trevlig, förtroendeingivande, allvarlig, varm, intressant,
intelligent.

Ansikte: fint vackert ansikte, dock en aning föråldrat vilket kunde ses på huden.
mest i pannan och att hon hade lite "fjun" på överläppen.

Röst: trevlig, en aning seg, långsam. Frågade först ifall hon druckit. Hon sa att hon rökt
på.

Kropp: väldigt liten, petite. kort och smal. riktigt fin kropp för hennes ålder
tight ung mage. extremt renlig och välskött

Längd: 1,50 gissar jag på

Vikt: kanske 45-47 kg

Tatueringar: hon hade några men inte mycket. Någon text skriven på ena vaden.

Rumpa: Såg den inte så mycket. Men extremt ren och välskött. Vit som snö.
Kan tänka mig att den var finare när hon var yngre. Jag brydde mig inte så mycket om den.
Normal ganska liten rumpa.

Bröst: extremt fina och vackra. Knappt några spår alls från amning/barn. De var även "fasta" och perfekta i storlek
till hennes kropp. Ovanligt att ha så fina bröst iom hennes ålder.

Fitta: orakad. hon hade en liten buske. Kanske den första som inte är helrakad som jag träffat i det land jag befinner mig i nu.
Men den såg ändå väldigt ren och fräsch ut även om jag inte var sugen på att gå ner på henne. Hon hade samma hårfärg på fittan som
på huvudet. Den såg fin och liten ut.

Kyssar: Tog för givet att vi skulle komma att kyssas. Men först så var hon lite avvaktande. Sen allteftersom så började vi kyssas och pussas lite smått
. De blev mer och mer och var väldigt passionerat. Hon tog initiativ och höll kvar kyssarna länge. Sög på mina läppar och sa att hon gillade dem,
Lekte med min tunga osv.

Avsugning: Med kondom. Först så runkade hon av mig. Och blötte den med sitt spott/saliv som jag sagt åt henne.
Min kuk var extremt hård. Det kändes som att hon blev kåt av att se den och hålla på med den.
Hon sög den riktigt skönt då hon böjde sig fram och förde in den i munnen. Först sög hon bara på halva kuken men jag så åt henne att köra in mera,
så mycket hon kunde. Det tog emot och hon sa att det inte gick att ta hela. Hon sög den varsamt med 100% kärlek. Det enda dåliga var att glidmedlet
försvann ganska mycket.

Analt: Nej, frågade henne inte ens. Var inte ens sugen och hon nämnde inget om det.

Ställningar: Trängde in i henne i missionären, sen körde vi den i olika positioner/varianter. Hon var riktigt talangfull. Bättre än vad jag hade trott.
sen lyfte jag upp henne och hon red mig, men det var skönast då hon låg på rygg så vi fortsatte så medans kyssarna var intensiva.

Kläder: Blåa jeans, långärmad tröja och en stor handväska. Väldigt påklädd för att vara hora. Men jag kände igen hennes ansikte och
hon visade med ögonen att hon var intresserad av att knulla.

Plats: i centrumet. Vi tog in på ett av de hotellen som jag alltid besöker. Det bästa.
Samtal: Hon pratade väldigt mycket. Jag tror att hon var lite blyg och nervös först. Men det fanns ändå en
lugn och skön ton mellan oss från första anblicken tills vi avskildes. Jag lyssnade mest.
Tror det fick henne att må bra av att jag lyssnade så intresserat på henne.

Sex: Som hon sagt innan. "jag är väldigt liten där nere, du kommer att känna det när du stoppar in den"
i början tog det emot lite. Och precis som jag tänkte så var det inte endast för att hon var tight utan
också för att hon var ganska torr. Hon sa att hon haft problem med torrheten även vid förlossningar så
därför har hon gett födsel via kejsarsnitt. Iallafall så blev hon mer och mer uppvärmd men hon sa om och om igen
"långsamt, långsamt". Sexet var 100% ömsesidigt och jag gillade verkligen att ha sex med henne. Hon var så som jag
önskar att de flesta tjejer var. Alltså hon arbetade med underlivet instinktivt för att göra det så skönt som möjligt för henne.
Jag följde hennes rörelse och takt precis som hon ville och kände hur hon blev våtare och våtare tills hon sa "KÖR IN DEN"
vilket betydde att hon nu var tillräckligt våt och uppvärmd för att jag skulle kunna köra in hela kuken och knulla henne hårdare.
Givetvis gjorde jag exakt som hon sa på sekunden och intensiteten ökade och ökade ända tills hon fick en skön orgasm.
Jag stannade upp för att låta henne njuta. hon var känslig och verkade inte vilja fortsätta vilket jag först försökte med men jag
slutade.
Senast redigerad av hihowru 2019-04-05 kl. 23:15.
Citera
2019-04-05, 23:06
Bannlyst
Ålder: 38 som hon sa men jag tror hon kan ha varit lite äldre. Jag gissade först på 44. även om hennes kropp nästan var
i klass med en 20-årings.
Orgasm: Det här var nog en av de tydligaste orgasmer jag upplevt att en hora haft med mig.
Hon dog lite efteråt och låg med armarna utslagna och log.
Jag funderade ifall hon kunde få multipla orgasmer och frågade ifall hon kunde komma igen
eftersom jag lätt hade kunna fortsatt knulla henne mycket mera och även rejält mycket hårdare.
Hennes svar var att hon inte är en sån tjej som får orgasm hur som helst och stönar tillgjort
utan att hon hade "valt" att komma med mig.

Avslut: Det kändes bra och jag mådde riktigt bra efteråt. Hon gav mig en blöt puss på munnen i
trappuppgången på hennes initiativ när vi sa hej då. Jag visade inget starkare vidare intresse för henne
just då utan sa bara -ta hand om dig. Vi ses. Jag tror hon ville mer än jag. Ångrar lite att jag inte
visade henne mer intresse just där.

Kåt: hon var inte som nån som slängde sig över en direkt efter vi kommit in i rummet.
Allting tog sin tid. Varsamt men med små små steg byggdes passion och kåthet upp
vilket slutade med klimax för oss båda. Hon fungerade ungefär som en kastrull med vatten som långsamt kokas upp.
Hennes hud och kropp var varm/het dock redan från början. Jag nämnde det och hon sa att hon trodde det berodde
på marijuanan.

Telefonnummer: Hon bad om mitt telefonnummer efteråt vilket jag skrev ner med en röd bläckpenna vid receptionen
Jag bad inte om hennes. Tror hon hade velat att jag gjorde det. Men jag sa bara att jag gillade
våran stund tillsammans riktigt mycket och att hon hade bra skön energi.

Barn/familj: 4 barn eller om det var 3. den första fick hon när hon var typ 16 med vanlig födsel. De andra föddes genom kejsarsnitt.
hennes äldsta barn var över 20. Helt jävla otroligt att hon fött barn och lyckats behålla den kroppen!

Intressen/yrke: Hon sa att hon höll på med konsthantverk ibland. Imorgon ska jag
städa ett hus sa hon så jag antar att hon även jobbade med städning.

Komplimanger: Hon sa att jag hade ett fint ansikte och frågade om jag tog mycket om det.
De flesta män tar inte hand om sitt ansikte sa hon. Ibland tar dom hand om kroppen men inte ansiktet.
Jag sa att hon hade otroligt fin kropp och främst hennes mage eftersom hon fött flera barn.
Otroligt hur den kunde vara så platt och utan stretchmärken.

Anekdot 1: Hennes första kärlek blev mördad av ett gäng som egentligen var ute efter hans tvillingbrorsa
(som var med i ett annat gäng) Det slutade med att de båda blev mördade. Jag förlorade hans barn
sa hon. Hon hade velat ha barn med honom och levt hela sitt liv med honom som dom planerat.

Anekdot 2: "När jag var ung slogs männen om mig". "När jag var yngre var min kropp mycket vackrare."

Anekdot 3: Hon gillade punk när hon var yngre. Då vi pratade efter sexet nämnde dom att
hon tror mycket på gud men även att hon syndat mycket. Hur har du syndat? frågade jag
Hon svarade: Genom prostitution..., och marijuana...men jag har aldrig mördat en annan människa.
Jag svarade att alla människor har syndat på något sätt. Ingen är perfekt. Ibland är de som
framstår som mest gudstrogna de som syndar mest i skymundan.

Betyg:8,5

Om hon hade sugit av mig utan kondom, tagit liite mindre betalt och varit ca 10 år yngre så hade hon fått
ännu högre. Hon fick dock ändå högt berodde på eftersom vi hade en så skön stämning ihop. Hon var inte så omogen
som yngre tjejer vilket jag börjat tröttna på. Gillade hennes personlighet och att hon fick orgasm.
Vi funkade riktigt bra ihop rent sexuellt.
Hon ville inte ta satsen på kroppen eller i munnen men jag brydde mig inte så mycket, fick ändå en riktigt skön
orgasm samtidigt som hon hade ett stadigt grepp om roten av min kuk och smekte pungkulorna.

Övrigt: Hon hade inte haft ett riktigt förhållande på 4 år och verkade ganska ensam.
Hon sa även att hon inte umgicks med andra prostituerade utan hellre var för sig själv.
Antagligen även därför jag hittade henne lite avsides från de andra prostituerade och med
vanliga kläder. Hon gillade att vara självförsörjande och inte beroende av någon man.
Att prostituera sig gillade hon inte men det verkade som att hon än mindre gillade att städa.
Efter våran stund så funderade jag ändå på ifall det verkligen var jobbigt att träffa mig?
Jag tror hon kände att hon hade en bra dag och tur som träffade mig. Men att hon säkert normalt minst 9 gånger av
10 inte alls gillade det. Ibland undrar jag ifall det inte är så för de flesta som fortsätter att
prostituera sig - att det händer att de får vissa fantastiska sexuella spännande upplevelser som gör att det
är värt det att fortsätta hora. Det måste vara svårt att ha ett så fritt och spännande sexliv annars, hororna
får uppleva sånt som andra bara fantiserar om. Även om det kanske inte är vardagligen men då och då händer det.
Och jag tror att det är en av anledningarna till att många vill prova på yrket och att vissa stannar kvar.
Ungefär som en nyckfull drog. För hur kul skulle det vara om all sex och alla kunder var helt värdelösa och avtändande???
Jag tror 50% av hororna hade försvunnit då.

Har ni knullat nån milf-hora förut? Hur var det?
Tankar?
Reflektioner?
Kommentarer på recensionen?
All respons välkomnas varmt.

//hihowru
Senast redigerad av hihowru 2019-04-05 kl. 23:22.
Citera
2019-04-05, 23:16
Medlem
ms18s avatar
Tar du tjack? Och sedan och sitter och skriver ner fantasierna i stället för att kolla på porr?
Citera
2019-04-05, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Tar du tjack? Och sedan och sitter och skriver ner fantasierna i stället för att kolla på porr?

Nej, gör du?. Och jag dricker knappt alkohol.
Porr är värdelöst. Det slutade jag kolla på för flera år sedan.

Spenderar hellre min tid på riktiga tjejer. Som jag ger exempel på
i texten ovan.
Citera
2019-04-06, 00:01
Tack för en fin text! jag gillar verkligen värmen, intensiteten och detaljrikedomen i dina texter!

Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Hon sa att hon haft problem med torrheten även vid förlossningar så
därför har hon gett födsel via kejsarsnitt.

Om du träffar du henne igen så kan du rekommendera Vagisan Fuktkräm, den återfuktar och vårdar de yttre genitalierna. Krämen verkar mjukgörande och återfuktande och innehåller vårdande lipider och mjölksyra för att bevara det naturliga pH-värdet i slidan.
Citera
2019-04-06, 01:12
Medlem
konstits avatar
Så går nobelpriset i litteratur äntligen till en svensk igen !
Citera
2019-04-06, 01:17
Medlem
Fint beskrivet men visst har du skrivit om detta flera gånger? Dejavu känsla på anekdot 3. Jag har alltid gillat äldre kvinnor. Äldsta vet jag inte men runt 45 kanske? Själv varit så ung som 18 som yngst vid tillfället.
Citera
2019-04-06, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Fint beskrivet men visst har du skrivit om detta flera gånger? Dejavu känsla på anekdot 3. Jag har alltid gillat äldre kvinnor. Äldsta vet jag inte men runt 45 kanske? Själv varit så ung som 18 som yngst vid tillfället.

Nej det var första gången jag var med henne så det är nytt.

Deja vú i anekdot 3? Hur då?
Citera
2019-04-06, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Så går nobelpriset i litteratur äntligen till en svensk igen !

Precis vad jag strävade efter!
Citera
2019-04-06, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Nej det var första gången jag var med henne så det är nytt.

Deja vú i anekdot 3? Hur då?
Sett en liknande text flera gånger där personen bad om tips och om det var "religiöst korrekt" att hon var vara prostituerad etc etc. Men strunt i det då!
Citera
2019-04-06, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Sett en liknande text flera gånger där personen bad om tips och om det var "religiöst korrekt" att hon var vara prostituerad etc etc. Men strunt i det då!

Hmm, tror jag skrev om nått liknande för länge sedan.
Det var med en yngre tjej med rastaflätor. Kan det vart hon mån tro?
Citera
2019-04-06, 18:43
Medlem
Du är bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här