2019-04-04, 20:12
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Har hamnat i en jävla skitsits. Har fått banklån på miljonbelopp för två bostäder som jag fått trots betalningsanmärkningar men nu skiter det sig med att sälja på Amazon USA då man inte kan dra på mitt kreditkort då det inte kan vara öppet för köp på internet mer än en stund. Så behöver ett nytt kreditkort.

Var kan man skaffa kreditkort med betalningsanmärkningar? De är avbetalade så klart och går ut i sommar.
Citera
2019-04-04, 20:25
Medlem
Finnj-vels avatar
Ecster, Skrill, PFC.

Om ditt bankkort enbart är öppet för köp på internet "en stund" så råder jag dig att lämna The Flintstones och bli kund hos en vanlig bank.

Var god citera mig inte om ni ska snacka skit om banker, ni är alla kunder hos banker på ett eller annat sätt och ingen av oss är dummare än den andre för att rekommendera banker, så knip igen.
Citera
2019-04-04, 22:07
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Ecster, Skrill, PFC.

Om ditt bankkort enbart är öppet för köp på internet "en stund" så råder jag dig att lämna The Flintstones och bli kund hos en vanlig bank.

Var god citera mig inte om ni ska snacka skit om banker, ni är alla kunder hos banker på ett eller annat sätt och ingen av oss är dummare än den andre för att rekommendera banker, så knip igen.

Tack.

Problemet är att banken är den vettigaste när drt gäller allt annat och ingen annan bank skulle ta över mina lån heller.
Citera
2019-04-05, 14:18
Medlem
Bankkort kan du få på många platser. Kreditkort blir nog svårare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in