Nån som har erfarenhet av det här bolaget?
Det ringde upp nån påstridig telefonsäljare och tjattrade om nån sotnings inspektion.
Då det var ett tag sen jag hade sotaren på besök så tänkte jag att det kanske är dags att sota ur skorstenen och sa ja.
Men jag fick en dålig magkänsla och ångrade mig och när jag mailade till mailadressen dom bekräftat via fick jag svar från en annan firma vars mail man tydligen kapat?
Och när jag googlade på dom så var det ett annat företags namn än rena villor dom uppgav när dom bokade.
Är det nån form av inbrottsliga?
Ska man anmäla och isf för vad?
Nån som har erfarenhet av det här bolaget?
Det ringde upp nån påstridig telefonsäljare och tjattrade om nån sotnings inspektion.
Då det var ett tag sen jag hade sotaren på besök så tänkte jag att det kanske är dags att sota ur skorstenen och sa ja.
Men jag fick en dålig magkänsla och ångrade mig och när jag mailade till mailadressen dom bekräftat via fick jag svar från en annan firma vars mail man tydligen kapat?
Och när jag googlade på dom så var det ett annat företags namn än rena villor dom uppgav när dom bokade.
Är det nån form av inbrottsliga?
Ska man anmäla och isf för vad?
Haha de har fått blandade recensioner, många väldigt dåliga, fram tills idag då de fått 10st ☆☆☆☆☆ samt 2st ☆☆☆☆ 😁
Det kan visst vända fort haha
Det verkar vara ett riktigt blåsföretag https://missatsamtal.se/0707678668/
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!