2019-04-01, 19:14
Medlem
Nån som har erfarenhet av det här bolaget?
Det ringde upp nån påstridig telefonsäljare och tjattrade om nån sotnings inspektion.
Då det var ett tag sen jag hade sotaren på besök så tänkte jag att det kanske är dags att sota ur skorstenen och sa ja.
Men jag fick en dålig magkänsla och ångrade mig och när jag mailade till mailadressen dom bekräftat via fick jag svar från en annan firma vars mail man tydligen kapat?
Och när jag googlade på dom så var det ett annat företags namn än rena villor dom uppgav när dom bokade.
Är det nån form av inbrottsliga?
Ska man anmäla och isf för vad?
Citera
2019-04-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plattfot
Nån som har erfarenhet av det här bolaget?
Det ringde upp nån påstridig telefonsäljare och tjattrade om nån sotnings inspektion.
Då det var ett tag sen jag hade sotaren på besök så tänkte jag att det kanske är dags att sota ur skorstenen och sa ja.
Men jag fick en dålig magkänsla och ångrade mig och när jag mailade till mailadressen dom bekräftat via fick jag svar från en annan firma vars mail man tydligen kapat?
Och när jag googlade på dom så var det ett annat företags namn än rena villor dom uppgav när dom bokade.
Är det nån form av inbrottsliga?
Ska man anmäla och isf för vad?

Känner igen detta är det nå liknande detta http://www.sydostran.se/solvesborg/f...-sotare-igen/?
Citera
2019-04-01, 21:08
Medlem
Diablo1118s avatar
Vi testar företagsskvaller...

Arbetsliv och arbetsmarknad --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2019-04-01, 22:11
Medlem
Haha de har fått blandade recensioner, många väldigt dåliga, fram tills idag då de fått 10st ☆☆☆☆☆ samt 2st ☆☆☆☆ 😁
Det kan visst vända fort haha
Det verkar vara ett riktigt blåsföretag
https://missatsamtal.se/0707678668/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in