2019-03-31, 21:47
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chili-cheese19kr
I muslimska länder så är mannen en man. Kvinnan en kvinna och hunden en hund.

...och småpojkar och småflickor är sexleksaker.

Citat:
Precis som det alltid har varit!

And that's why these countries will always stay fucked up.

Citat:
Jag saknar det gamla goda Sverige där människorna fortfarande hade intillektet på plats. Nu skall det bögas, transas och alla skall få säga precis vad dem vill.

Intillektet ja..
Intellekt utan Bildning/Utveckling är dock som en rymdfärja utan bränsle. Stagnant.

Citat:
Alla folkslag och regioner har sina egna lagar, bestämmelser och tillvägagångssätt. Det som passar i Sverige passar inte överallt vilket många inte vill begripa.

Bögeri och annat osunt hör inte hemma i Islam. Så enkelt är det! En suverän religion med perfekta bestämmelser skall inte ifrågasättas.

och alla som råkar födas som bögar i dessa länder får antingen finna sig i att helt enkelt ignorera sin överlevnadsinstinkt och lägga sig ned och dö, eller göra allt de kan för att fly landet, vilket medför en STÄNDIG ström av asylsökare från dessa områden.

Skall Islam-länder fortsätta med detta häxjagande så får de fanimej också se till att HÅLLA KVAR sina medborgare i sitt hemland, typ som Nordkorea gör.

Först när de börjat med det, så slutar dessa länder att vara ett problem för Väst.
Senast redigerad av Trolltestet 2019-03-31 kl. 21:53.
Citera
2019-03-31, 21:51
Medlem
Citat:
Sverige och dess män iklädda i kjol och smink är dem sista som skall prata om vad som är rätt eller fel. I muslimska länder så är mannen en man. Kvinnan en kvinna och hunden en hund. Precis som det alltid har varit!

Jag saknar det gamla goda Sverige där människorna fortfarande hade intillektet på plats. Nu skall det bögas, transas och alla skall få säga precis vad dem vill.

Alla folkslag och regioner har sina egna lagar, bestämmelser och tillvägagångssätt. Det som passar i Sverige passar inte överallt vilket många inte vill begripa.

Bögeri och annat osunt hör inte hemma i Islam. Så enkelt är det! En suverän religion med perfekta bestämmelser skall inte ifrågasättas.

Det är bögeriet och jämställdheten som skall ifrågasättas av svenskarna själva för det är just det som kommer leda till er egna undergång.

Känns det tryggt i din lilla bubbla?
Är ett hån mot intellektet att fortsatt slaviskt följa en urgammal sagobok, samt tillbe en fiktiv varelse.
Citera
2019-03-31, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Jag undrar om det inte är att den styrande sultanen behöver syndabockar, Det brukar alltid korrupta
ledare behöva.
Trots enorma olje-och gasfyndigheter ligger tillväxten nära 0.
Random bruneibo har väl märkt av försämringen i ekonomin.

I brist på judar i landet får homos och "hor"kvinnor skulden.
Citera
2019-03-31, 22:05
Medlem
Detta ska bara gälla Muslimer om jag läst rätt. Brunei ett litet land inget att bry sig om. JAG kommer aldrig att sätta min fot där om George Clooney tycket det är värt att lägga energi på må så vara.
Citera
2019-03-31, 22:19
Medlem
Kemiske Alis avatar
Låt skitreligionen vara i sina skithålsländer, Sverige bör förbjuda islam,kristendom och judendom. Dessa religioner är skapade av judar och araber för judar och araber. Dessa folk behöver underkasta sig en fascistreligion, annars blir det samma kaos som det alltid varit i deras skitområde.

Vi svenskar är av en högre stående ras, vita rasen, som står för alla viktiga framsteg, uppfinningar och välfärd som finns på jorden. Vi behöver ingen religion, men om någon ska finnas får det vara vår egen religion från gamla tider, dvs asatron. Den är demokratisk, den kräver ingen underkastelse, inga regler som måste följas och inga straff, varken i detta liv eller i ett tänkt liv efter döden. Gudarna är lika ofullkomliga, svekfulla och goda som vi människor. Därför är asatron väsentligt mer sympatisk som trosuppfattning jämfört med skitreligionerna från mellanöstern.
Citera
2019-03-31, 22:46
Bannlyst
Internationell bojkott av Brunei skulle vara en god idé. Köp inget som misstänks vara därifrån, försök påverka politikerna.
Citera
2019-03-31, 22:54
Medlem
qwerty-66s avatar
https://www.google.com/amp/s/news.sky.com/story/amp/sir-elton-john-backs-clooney-boycott-call-over-bruneis-gay-sex-law-11680080

Elton John o Clooney kör en boykott så Brunei ändrar sig snart;-)
Citera
2019-03-31, 23:22
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Tänk er att ett lands regering valde att införa dödsstraff på homosexuella år 2018, inte år 800, år 2018. Kan inte släppa hur sjukt detta är.

Är detta vad som väntar Sverige också när muslimerna tar över?

Ja Sharia/ Hadith etc finns bara i versioner omöjliga att skilja från varandra, islams mål är ett globalt kalifat, då är det nog bara att hoppa in i garderoben om man inte vill bli avrättad.
Citera
2019-04-01, 01:51
Medlem
Ruskigbusss avatar
Vilken off topic fest ni haft.

Ni som vill breda ut er om er egen person och hemsnickrade teorier om ditten och datten, gör det gärna i en blogg.

OT raderat.
Varningar utdelade.

/Mod
Citera
2019-04-01, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Gay sex and adultery will be punishable by stoning to death and thieves will be amputated under 'vicious' new Sharia laws brought in by Brunei

- Brunei already has Sharia law with homosexuality punishable with ten years' jail
- Under new laws from next week gay people could be whipped or stoned to death
- Muslims found guilty of adultery, sodomy and rape could also be put to death
- Amnesty branded laws 'vicious' and called for international pressure on Brunei

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6855129/Gay-sex-punishable-stoning-death-vicious-new-Sharia-laws-brought-Brunei.html

Vad anser ni om Bruneis nya lagar? Är det fredens religion som slår till ännu en gång och visar sitt sanna ansikte?

rövhålet clooney kom ju på att han skulle sticka ut hakan, återigen visar han vilken hyckare och hur låg intelligens han har och förordar att man ska bojkotta hotell men som är för muslimer. Nör muslimer stormade Italien och den del där rövhålet hade sin lyxvilla sålde han den fort som satan istöllet för att öppna sitt hjärta som han tyckte att alla andra skulle göra. aLLA de rövhål som nu tycker det är fel att brunei och 11 andra muslimska lnder ska bestraffa homos bojkottar jag. Ingen Hollywoodskit eller skräpmusik för mig. Det finns andra som är smartare än inavlade patrask som inte knullat till sig sina positioner.
Citera
2019-04-01, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Så Brunei är ett korrekt och friskt samhälle? Då kanske du skulle flytta dit. Det är faktiskt precis tvärtom, friska samhällen tillåter olika sexualiteter.
Bästa inlägget hittils, användaren Proconsul verkar inte riktigt höra hemma i Sverige om han har dessa åsikter.
Citera
2019-04-01, 13:45
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Detta ska bara gälla Muslimer om jag läst rätt. Brunei ett litet land inget att bry sig om. JAG kommer aldrig att sätta min fot där om George Clooney tycket det är värt att lägga energi på må så vara.

Investeringsbolag från Brunei äger hotel världen över. Det är mot dessa bojkotten sker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in