2019-03-28, 05:04
Bannlyst
Gay sex and adultery will be punishable by stoning to death and thieves will be amputated under 'vicious' new Sharia laws brought in by Brunei

- Brunei already has Sharia law with homosexuality punishable with ten years' jail
- Under new laws from next week gay people could be whipped or stoned to death
- Muslims found guilty of adultery, sodomy and rape could also be put to death
- Amnesty branded laws 'vicious' and called for international pressure on Brunei

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6855129/Gay-sex-punishable-stoning-death-vicious-new-Sharia-laws-brought-Brunei.html

Vad anser ni om Bruneis nya lagar? Är det fredens religion som slår till ännu en gång och visar sitt sanna ansikte?
Citera
2019-03-28, 05:28
Medlem
AXKYA131313s avatar
Hur dum är man om man tror att det är ”fredens religion” som ”visar sitt sanna ansikte” när dödsstenningar inträffar?

Rädd, det vet jag att man är då. Dum, det tror jag att man är.

Eller är det jag som är dum?
Står det i al-Qurʾān att det är så man skall göra? Var står det så i sådana fall?
Citera
2019-03-28, 05:29
Bannlyst
Vidrigt såklart, men dom som släpar med små barn till Peddopridefestivaler med en massa äckliga dekadenta människor, dildos i pannan avskyvärda utstyrslar nakna eller halvnakna, krälandes som hundar i koppel osv osv borde iaf få en näve grus kastat på sig.

Mina 10.50:-
Citera
2019-03-28, 05:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AXKYA131313
Hur dum är man om man tror att det är ”fredens religion” som ”visar sitt sanna ansikte” när dödsstenningar inträffar?

Står det i al-Qurʾān att det är så man skall göra? Var står det så i sådana fall?

Fredens religion mmm, jo jag tackar.
Samma månad som den här vita galningen mejjade ner en massa muslimer i Nya Zeeland så begicks det ca 100 andra terrordåd världen över av icke vita människor, vilket dåd rapporterades det om och hur mycket läste vi om alla andra dåd?
Ska inte Löfven köra presskonferens vid alla terrordåd, eller, tror dom kanske inte på alla människors lika värde?
Varför bankar inte smutstidningarna Aftonbladet Expressen mm på stora trumman gällande alla andra hemska terrordåd, märkligt.

Det är en sjukt land och värld vi lever i.
Senast redigerad av Fistfullofmetal 2019-03-28 kl. 05:36.
Citera
2019-03-28, 06:07
Medlem
EnDodTigers avatar
Citat:

Tja, det är väl därför man tillämpar fiqh. Mig veterligen är detta fullt accepterat hos de flesta islamska lärda. Om du är dum kan jag inte svara på då jag inte känner dig, men att detta drivs genom islam och av dess företrädare är väl uppenbart.
Citera
2019-03-28, 06:08
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Fredens religion mmm, jo jag tackar.
Samma månad som den här vita galningen mejjade ner en massa muslimer i Nya Zeeland så begicks det ca 100 andra terrordåd världen över av icke vita människor, vilket dåd rapporterades det om och hur mycket läste vi om alla andra dåd?
Ska inte Löfven köra presskonferens vid alla terrordåd, eller, tror dom kanske inte på alla människors lika värde?
Varför bankar inte smutstidningarna Aftonbladet Expressen mm på stora trumman gällande alla andra hemska terrordåd, märkligt.

Det är en sjukt land och värld vi lever i.
Ja, det är synd att Juden satte klorna i Svensken. Det var bättre innan när den/vi var obildade kräk.

”Fredens Religion” är benämningen, Ja. Läs på

Du, du är dock en förbannad dumskalle och ett ynkhjon. Synd..
Ditt första inlägg här verkade ju lovande.
Senast redigerad av AXKYA131313 2019-03-28 kl. 06:19.
Citera
2019-03-28, 06:13
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDodTiger
Tja, det är väl därför man tillämpar fiqh. Mig veterligen är detta fullt accepterat hos de flesta islamska lärda. Om du är dum kan jag inte svara på då jag inte känner dig, men att detta drivs genom islam och av dess företrädare är väl uppenbart.
Det är väl kanske de som driver en sådan politik som är dem dumma?
Senast redigerad av AXKYA131313 2019-03-28 kl. 06:19.
Citera
2019-03-28, 06:24
Medlem
Jag har ingenting emot att homosexuella stenas. Jag vill t.om. att överviktiga människor stenas. Alla som för sig fel i samhällen bör stenas. Tack för mig. Homosexuella sprider pervers lust och sjuka beteenden som ej är naturliga. Framsteg för Brunei. Hade Sverige infört detta eller förbjudit homosexualitet igen hade jag LÄTT LÄTT LÄTT varit en av dem som blivit professionell stenkastare. Hade gjort det gratis
Citera
2019-03-28, 06:28
Bannlyst
Tänk er att ett lands regering valde att införa dödsstraff på homosexuella år 2018, inte år 800, år 2018. Kan inte släppa hur sjukt detta är.

Är detta vad som väntar Sverige också när muslimerna tar över?
Senast redigerad av NegerSkinka 2019-03-28 kl. 06:31.
Citera
2019-03-28, 06:28
Bannlyst
Citat:
Ja, det är synd att Juden satte klorna i Svensken. Det var bättre innan när den/vi var obildade kräk.

”Fredens Religion” är benämningen, Ja. Läs på

Du, du är dock en förbannad dumskalle och ett ynkhjon. Synd..
Ditt första inlägg här verkade ju lovande
.

Det här får du gärna utveckla lite för att en dumskalle som jag skall förstå, varför är jag en förbannad dumskalle tycker du?

Sen om jag förstår dig rätt så menar du på att det är "Juden" som har bildat och lyft Sverige och svenskarna till vad det är idag?
Citera
2019-03-28, 06:45
Medlem
Citat:

Den frågan, ”står detta i koranen”, tycker jag du ska fråga de som stenar.
Citera
2019-03-28, 06:56
Medlem
Chili-cheese19krs avatar
Helt rätt. Bögar och transor har ingen plats i ett korrekt och friskt samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in