• 1
  • 2
2019-03-27, 17:23
Medlem
Grobari1970s avatar
Har en tjej som vill ligga men vi har ingenstans vi kan göra det, funkar varken hos mig eller henne och hon vill inte göra det i en toa. Har ni något tips från tidiga erfarenheter?
Citera
2019-03-27, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobari1970
Har en tjej som vill ligga men vi har ingenstans vi kan göra det, funkar varken hos mig eller henne och hon vill inte göra det i en toa. Har ni något tips från tidiga erfarenheter?

Hotell såklart.
Citera
2019-03-27, 17:27
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Snart när det blir grönt och lite varmare ute så kan man ju göra det vart som helst.
Citera
2019-03-27, 17:31
Medlem
I en toa kan jag förstå att hon inte vill...

Är väl bara att ta in på ett hotell eller något. Eller i bilen.
Citera
2019-03-27, 17:31
Medlem
Välj en flottare krogtoalett.
Citera
2019-03-27, 17:36
Bannlyst
lekplats på kvällen, parkbänk, inne i skogen, nere i källaren, tvättstugan, bilen, offentlig toalett, ja de finnas massor av ställen
Citera
2019-03-27, 17:53
Medlem
Halloween2s avatar
förstår att hon inte vill ligga I en toa, finns det toaletter som är såpass stora att två personer får plats i den?

Med tanke på att du inte kunnat tänka ut hotell så är du inte en dag över 15, ditt 1970 i nicket lurar ingen.

Väntar spänt på ”hon har kille / jag har tjej”. Snorunge
Citera
2019-03-27, 19:08
Medlem
ziriks avatar
Bodde hemma samtidigt som jag inledde ett förhållande med en gift man. Det var svårt att hitta bra ställen att knulla på. Blev mest på hans jobb after dark, i bilen eller i skogen. Men vadå, det funkar väl med alla sorters allmänna utrymmen..

Toaletter nuförtiden är ju inte ens ofräscha, dom är ju rymliga och städade och finns överallt. Vänta tills det blir varmare och torrare ute och knulla på i naturen. Några av mina bästa dejter har varit i skogen.
Citera
2019-03-27, 20:31
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobari1970

Hemma hos nån snuskgubbe som vill vara åskådare. Eller i ett tält som du sätter upp i förväg ute i skogen utom synhåll från närmsta stig (för du verkar vara för ung för att ha råd med hotell eller ha körkort). I Göteborg kan man knulla vid Lilla Vattentornet i Slottsskogen (man hör i gruset om nån kommer).
Citera
2019-03-27, 21:10
Medlem
Häpnadsväckande i-landsproblem, kan man inte komma på något själv ska man fan inte ha sex.
Citera
2019-03-28, 05:53
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Häpnadsväckande i-landsproblem, kan man inte komma på något själv ska man fan inte ha sex.

Bra svar!!
Sån djävla idiottråd. Förmodligen ett litet barn som skrivit.
Citera
2019-04-02, 16:10
Medlem
Onan-erarens avatar
Boka tvättid i tvättstugan å knulla under tiden det tvättar, då får du både nytvättade kläder å ett knull
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in