2019-03-27, 07:54
Medlem
Hejsan

Jag har läst en massor. Hittar inte alls mycket om att vakuumpacka. Speciellt inte piller.
Jag menar om man skall skicka säg 50, 100 eller 500 piller och vill ha det diskret och säkert. Så chansen ökar ett snäpp att det når mottageren.

Frågan då!
Någon som vet hur man bäst gör detta?
Gör man på samma sätt som med mat och vakuummaskin eller använder man bara vkuumpåsarna?

All hjälp och tips uppskattas!

Och om detta ämne har hamnat galet så kan gärna någon ansvarig tala om det eller ändra direkt.

Mvh
Senast redigerad av MoonSurfer 2019-03-27 kl. 08:19.
Citera
2019-03-27, 08:16
Medlem
Finnj-vels avatar
Om tabletterna har ett skyddande hölje så borde du vakuumpacka men utan att ta i för kung och fosterland. Huvudsaken att det inte luktar och skramlar och du löser båda med vakuum. För hårt så kan dock piller börja gå sönder.
Citera
2019-03-30, 02:37
Bannlyst
Sök i denna tråd (FB) Den stora smuggeltråden.
Citera
2019-03-31, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Om tabletterna har ett skyddande hölje så borde du vakuumpacka men utan att ta i för kung och fosterland. Huvudsaken att det inte luktar och skramlar och du löser båda med vakuum. För hårt så kan dock piller börja gå sönder.

Du menar *Blister*. Okej. Inte blister då med andra ord för det skramlar ju. Är det samma med kapslar då eller?
Men om man packar runt 100 i en Zip-påse och vakuumpackar sen fixar man någon fin stealth. Är du bra på det med stealth också?
Jag läste och såg några bilder där dom skickar speciella frön i DVD eller CD-fodral. Bakom skivan på något sätt.

Säg att man skickar 100. Då borde man ju kunna ha det bakom skivan eller filmen på något snyggt sätt. Och skicka antingen i ett vadderat kuvert eller i en låda. Vad säger du?
Blankt där endast namn och adress står. Inget annat.

Tack för svaret i alla fall.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in