Citat:
Ursprungligen postat av
Sunisastar
Själv är jag dö kär i en kille med liten k*k... Men visst kan jag erkänna att en stor k*k som penetrerar djupt in är svårt att motstå och är att föredra...
Jag som fött barn tycker mest att hans drunknar i mig... Det är som att stoppa en pruttig liten morot i honungsburk......
En stor fyller upp till bredd och djup....men sörj inte du kan bli. Älskad ändå... Om du behandlar kvinnan väl...
Du har inte funderat över att du kan vara en del i "problemet" att man har fött barn innebär inte automatiskt att man får en jättegrotta, det handlar ju i regel om muskulatur som ska återstärkas osv. visst har man fött ett helt gäng blir det säkerligen en viss skillnad men någon milsvid skillnad bör det inte vara om man jobbar lite med att stärka sin muskulatur.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dille24
Jag har också en. Mitt största problem är att jag kommer allt för fort, vilket verkar vara vanligt hos oss growers.
Som en som spanat en del på badhus och liknande omklädningsrum så kan jag konstatera att det inte är det vanligaste men inte jätteovanligt heller.. Jag utgår från att alla penisar blir mer eller mindre lika stora vid stånd..
Jag försöker sprida min självkänsla genom att inte dölja min minikuk på badhuset och liknande. Hemma i sänghalmen är den större än de flesta..
Intessant, har också en grower och har det problemet
I övrigt är det för min sambo mest bredden hon är intresserad av och om hon skulle förändra min så är det att göra den tjockare och inte längre trots att jag har en liten även däråt.
TS: vet exakt vad du går igenom och har haft och för den delen har grava problem med det men främst så sitter det i huvudet och det som drar ner en mest i kvinnors ögon och vad gäller sex är oftast inte själva storleken utan osäkerheten man utsänder när man oroar sig över den eller ältar/tjatar om det. DET är oftast osexigt och gör en sämre än man kunde vara är min erfarenhet.
Sen finns det alltid kvinnor som föredrar jättepålar precis som vissa män föredrar jättebröst men det är långt ifrån alla. Sedan får du tänka på det att i regel så första gången man träffar en kvinna så ser hon den ju i "arbetsläge" och jag vet att många gillar tanken/synen av att den växer när man blir kåt istället för vissa vars bara "reser" sig upp.
Var stolt för att du är en grower not a shower!