2019-03-20, 21:28
Medlem
Vad är blodkuk ?
Citera
2019-03-21, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
HAHAH nä inte konstigt att du inte skäms när den BLIR SÅ STOR vid erektion Ts problem är väl att den inte når medel...som är 15. Han är en halv cm UNDER iställer för över... sen har han säkert lagt på någon cm med i tråden..

Nej har inte lagt någon cm till utan vid erektion så är den spik räknat. Dock kan slaka variera.

Jag bryr mig inte om längden vid erektion så mycket. Det är den slaka biten som dödar mig. Och jag har kommit fram till varför. För den hindrar mig att knulla även Om jag ibland skiter i det och knullar den psykar mig. Man mår dåligt av att klä av sig naken och att ligga naken bredvid tjejen efter sex eller att duscha ihop etc.
Citera
2019-03-21, 04:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rake1234
Vad är blodkuk ?

När en tunn dvärg tumme fylls med blod och blir 3-5 går större.
Citera
2019-03-21, 06:52
Medlem
Dille24s avatar
Jag har också en. Mitt största problem är att jag kommer allt för fort, vilket verkar vara vanligt hos oss growers.

Som en som spanat en del på badhus och liknande omklädningsrum så kan jag konstatera att det inte är det vanligaste men inte jätteovanligt heller.. Jag utgår från att alla penisar blir mer eller mindre lika stora vid stånd..

Jag försöker sprida min självkänsla genom att inte dölja min minikuk på badhuset och liknande. Hemma i sänghalmen är den större än de flesta..
Senast redigerad av Dille24 2019-03-21 kl. 07:50.
Citera
2019-03-21, 14:25
Medlem
Japp, växer från "patetiskt liten" till "ganska medelmåttig".

Aldrig haft något komplex över just den biten, visst har den ibland sett väldigt liten ut jämfört med andras då man jämfört i omklädningsrum mm, men skulle man jämföra med samma personer då de har stånd så tror jag att det skulle varit bra mycket jämnare. Sen finns det så klart alltid någon mer välutrustad än en själv, men sånt är livet.
Citera
2019-03-21, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolifee
Undrar om det finns någon mer som har en så kallad grower kuk, eller blod kuk som den också kallas.

Jag har en sådan, och mår inte bra av det. Är inte så oroad av längden i erigerad tillstånd, utan det är mer den slaka biten som stör mig.

Kan nämligen vara som minst och oftast 5 cm, och variera upp till 11cm slak.
Omkretsen kan variera allt från 9cm till 12cm.

Vid erektion är längden som störst 14,5 cm och omkretsen varierar mellan 12-13 och 14 cm. Beroende på om man mäter den vid toppen, mitten och basen.

Jag tycker att min kuk, hindrar mig mycket i livet och ger mig hjärnspöken dagligen, mår så pass dåligt av den att jag inte vill leva längre.
Tankar som poppar upp i huvudet handlar om typen
"jag kommer aldrig träffa en tjej och bilda familj", "kommer hon bli otrogen", "duger inte som man" "gud jävlas med mig", "feministerna har förstört kvinnorna" "alla tjejer har stora krav" "alla tjejer är ytliga" "varför leva, när du inte kan dela livet med någon"

Jag har tappat livs glädjen. Jag har tappat fokus, och klarar inte av vardagliga saker. Det första och sista jag tänker innan jag vaknar och sover är min kuk och dess påverkan på min framtid.

Helt ärlig så övervägar jag att ta mitt liv. Missförstå mig inte, jag vill leva men det verkar som...

It's like just the fucking regularness of life is too fucking hard for me, or something. I don't know'
Kanske inte så lätt, men du behöver verkligen inte oroa dig! Hur stor den är i slakt tillstånd är oviktigt bara den blir större vid ståndet och förblir hård.
Citera
2019-03-21, 14:45
Medlem
Citat:
Hur har du kommit fram till att tjejer inte bryr sig om hur kuken ser ut slakt. Enligt min åsikt så är det det första tjejer ser, slak kuk och via det bedömer ifall de vill ligga med en eller överhuvudtaget ha någonting med en att göra.

Rätta mig om jag har fel.

Du Har helt rätt. Jag går på varmyoga och när shortsen blir blöta av svätt och klistrar sig fast runt låret och kuken så är det en jävla massa tjejer som försöker få sig en titt. Så visst bryr sig dom om kuken i slagt tillstånd. Många av dom slickar sig om läpparna också när dom ser kuken
Senast redigerad av MO0nsHinE 2019-03-21 kl. 14:46. Anledning: Stavfel
Citera
2019-03-21, 14:56
Medlem
Citat:
När en tunn dvärg tumme fylls med blod och blir 3-5 går större.

Om din kul växer 5 ggr är du en fysisk anomali. Normalt är 2 ggr och kanske lite till. Vad är den här growergrejen? Ni måste mäta fel?
Citera
2019-03-21, 15:21
Medlem
Känner definitivt igen mig. Har ”väldigt” liten kuk när den är slak, särskilt eftersom jag är kallblodig och frusen av mig. Skulle väl gissa att den är 6-7cm slak men jag har också en rejäl pung.

Det enda som egentligen stör mig är att vissa shorts får den att se ännu mindre ut, speciellt under aktivitet (bada, träna) när kuken åker lite upp och ner, den har nästan en tendens att lägga sig lite framåt så det ser verkligen ut som jag har micropenis. Det stör mig faktiskt som fan och gör mig lite blyg vid sånna aktiviteter, självklart bara när det är damer inblandade.

Nu har jag dock tur eftersom jag är en bra bit över medel i både längd och omkrets när jag väl får stånd så det leder nästan till en liten chock för damerna när dem omfamnar den lite under lite halvt uppvaknande och det händer ofta att det läggs en kommentar om hur ”stor” den faktiskt blev.

Vi får helt enkelt ragga med mer kläder över underlivet och försöka få lite halvfjong innan kläderna åker av för har man väl visat upp sig i prakt första gången så bryr sig inte kvinnan för hon vet vad som levereras.
Citera
2019-03-21, 20:47
Medlem
Dille24s avatar
För att sprida kunskap om oss growers tog jag en och fixade en bild. Ficklampan brevid är 9,6 cm lång och 2,8 cm i diameter.

Varning för kukbild!
http://bayimg.org/hANlaaAgh

Slak i rumstemperstur på 23 grader är den typ 7 cm hade det varit kallt hade den vart typ 5 cm lång..
Ett praktstånd har mätts upp till 19,5 cm. På bilden når den väl iaf dubbelt ficklampans längd. Tjockleken är även den rätt precis dubbelt.

Så en längdförändring beroende på temperatur på nära till 4x och diameter 2x det ger en volymförändring på 16x

Ja det är sjukt! Tänk på det nästa gång ni ser en liten kuk på badhuset!
Citera
2019-03-22, 01:39
Avstängd
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
För att sprida kunskap om oss growers tog jag en och fixade en bild. Ficklampan brevid är 9,6 cm lång och 2,8 cm i diameter.

Varning för kukbild!
http://bayimg.org/hANlaaAgh

Slak i rumstemperstur på 23 grader är den typ 7 cm hade det varit kallt hade den vart typ 5 cm lång..
Ett praktstånd har mätts upp till 19,5 cm. På bilden når den väl iaf dubbelt ficklampans längd. Tjockleken är även den rätt precis dubbelt.

Så en längdförändring beroende på temperatur på nära till 4x och diameter 2x det ger en volymförändring på 16x

Ja det är sjukt! Tänk på det nästa gång ni ser en liten kuk på badhuset!
Fan vad snygg kuk! Snällt av dig att posta bild så Ts slipper va ledsen!
Citera
2019-03-22, 09:02
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunisastar
Själv är jag dö kär i en kille med liten k*k... Men visst kan jag erkänna att en stor k*k som penetrerar djupt in är svårt att motstå och är att föredra...

Jag som fött barn tycker mest att hans drunknar i mig... Det är som att stoppa en pruttig liten morot i honungsburk......
En stor fyller upp till bredd och djup....men sörj inte du kan bli. Älskad ändå... Om du behandlar kvinnan väl...
Du har inte funderat över att du kan vara en del i "problemet" att man har fött barn innebär inte automatiskt att man får en jättegrotta, det handlar ju i regel om muskulatur som ska återstärkas osv. visst har man fött ett helt gäng blir det säkerligen en viss skillnad men någon milsvid skillnad bör det inte vara om man jobbar lite med att stärka sin muskulatur.

Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag har också en. Mitt största problem är att jag kommer allt för fort, vilket verkar vara vanligt hos oss growers.

Som en som spanat en del på badhus och liknande omklädningsrum så kan jag konstatera att det inte är det vanligaste men inte jätteovanligt heller.. Jag utgår från att alla penisar blir mer eller mindre lika stora vid stånd..

Jag försöker sprida min självkänsla genom att inte dölja min minikuk på badhuset och liknande. Hemma i sänghalmen är den större än de flesta..
Intessant, har också en grower och har det problemet

I övrigt är det för min sambo mest bredden hon är intresserad av och om hon skulle förändra min så är det att göra den tjockare och inte längre trots att jag har en liten även däråt.

TS: vet exakt vad du går igenom och har haft och för den delen har grava problem med det men främst så sitter det i huvudet och det som drar ner en mest i kvinnors ögon och vad gäller sex är oftast inte själva storleken utan osäkerheten man utsänder när man oroar sig över den eller ältar/tjatar om det. DET är oftast osexigt och gör en sämre än man kunde vara är min erfarenhet.

Sen finns det alltid kvinnor som föredrar jättepålar precis som vissa män föredrar jättebröst men det är långt ifrån alla. Sedan får du tänka på det att i regel så första gången man träffar en kvinna så ser hon den ju i "arbetsläge" och jag vet att många gillar tanken/synen av att den växer när man blir kåt istället för vissa vars bara "reser" sig upp.

Var stolt för att du är en grower not a shower!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in