2019-03-18, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Vad gör du som är narcissistiskt i ett förhållande? Vill veta vad som klassas som det

Om ett förhållande har hållit längre än någon månad blir jag uttråkad efter ett tag och går vidare bara om det inte är någon speciell
Citera
2019-03-18, 22:10
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiderman90
Om ett förhållande har hållit längre än någon månad blir jag uttråkad efter ett tag och går vidare bara om det inte är någon speciell
Ja men det låter rätt normalt i mina öron, inte är jag en narcissist för det. Ska man stanna när man tappat intresset? Låter bara efterblivet ju. Men hur är du i förhållandet? Är du elak?
Citera
2019-03-18, 22:16
Medlem
Om du går in i en butik, förväntas du få den bästa hjälpen? Svara uppriktigt.
Citera
2019-03-18, 22:25
Medlem
Arsenikarsles avatar
Hur mår du rent generellt?
Varför vill du ha KBT?

Beskriv gärna den perfekta relationen för dig (finns det kanske nåt exempel från film/serier som du känner skulle passa dig?)
Citera
2019-03-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personas
Om du går in i en butik, förväntas du få den bästa hjälpen? Svara uppriktigt.

Jaa! Förväntar mig att alltid få väldigt bra service och jag blir lätt irriterad om det tar lång tid eller att man inte får tillräckligt med uppmärksamhet
Citera
2019-03-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Hur mår du rent generellt?
Varför vill du ha KBT?

Beskriv gärna den perfekta relationen för dig (finns det kanske nåt exempel från film/serier som du känner skulle passa dig?)

Jag behöver KBT för att jag jag gärna vill ha bra och stabila relationer i framtiden och att jag vill att min självbild ska bli stabilare istället för upp och ner hela tiden. Kanske en kombination av huvudspelaren i A beautiful mind och huvudkarktären i fight club
Citera
2019-03-18, 23:06
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Jaa! Förväntar mig att alltid få väldigt bra service och jag blir lätt irriterad om det tar lång tid eller att man inte får tillräckligt med uppmärksamhet

Det där stämmer väl inte på väldigt många?
Citera
2019-03-18, 23:29
Medlem
Citat:
Jag behöver KBT för att jag jag gärna vill ha bra och stabila relationer i framtiden och att jag vill att min självbild ska bli stabilare istället för upp och ner hela tiden. Kanske en kombination av huvudspelaren i A beautiful mind och huvudkarktären i fight club

Är själv rätt så besatt av filmer och imiterar ofta skådespelare. Gillar att leva i fantasier och drömmer om stor framgång osv. Jag övertygar ofta folk jag då och då träffar att jag världens största geni och de flesta tror det också. De flesta personer jag har kortvarig kontakt med ser mig som intelligent men det är inte fallet. Egentligen mår jag väldigt dåligt och är egentligen en riktig nolla.
Citera
2019-03-18, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Hur var din uppväxt?

Pappa lämnade mamma och min syster när jag var 6 år gammal annars ganska stabil
Citera
2019-03-18, 23:43
Medlem
Citat:
Är själv rätt så besatt av filmer och imiterar ofta skådespelare. Gillar att leva i fantasier och drömmer om stor framgång osv. Jag övertygar ofta folk jag då och då träffar att jag världens största geni och de flesta tror det också. De flesta personer jag har kortvarig kontakt med ser mig som intelligent men det är inte fallet. Egentligen mår jag väldigt dåligt och är egentligen en riktig nolla.

Använder du droger?
Citera
2019-03-18, 23:51
Medlem
-Andreas-s avatar
Skulle du våga påstå att du är en smula, en gnutta, litet mellan tumme o pekfingret, en uppmärksamhet hora som lätt blir kränkt?
Citera
2019-03-19, 00:01
Medlem
godhetsapostelns avatar
Borderline är en slaskdiagnos få om ens någon får nu för tiden. Alla jag träffat med äldre borderline- diagnoser har fått dessa ändrade till autism om de fortfarande haft kontakt med psykvården efter år 2000. Den som gett dig diagnosen måste vara fullständigt inkompetent. Om vederbörande känt till denna bakgrund skulle en normalt funtad läkare vara ytterst försiktig med att ens ge diagnosen och först och främst utesluta autism. Rent statistiskt har du just autism. När du sedan skriver att du har narcissistisk personlighetsstörning som är en stor del av just autism...hm.

Citat:
Jaa varje dag. Jag har egentligen inga vänner så.

Lol, den meningen indikerar ju ännu mer att det är just autism du har.

Nu är det så lyckligt att du kan själv kan ställa diagnosen. Ställ dig framför spegeln. Tycker folk att du ser mysko ut? Brukar du få visa leg dvs tycker folk att du ser ung ut? Har du glasögon? Skada på synnerven är mycket vanligt vid autism och ca 70% har glasögon (synnerven är kroppens känsligaste organ.
Bra, nu kan du gå tillbaka till psyk och be om en annan läkare och en ny utredning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in