Citat:
Ursprungligen postat av
Kikenoan
Tack för ett bra svar.
Så att bara byta rakt av till Susta gör att jag kan tappa en del alltså?
Hur är det med effekt då..
Ger 4 olika lågdoserade testostron samma effekt som en testosteron fast på högre dos?
Ja om du bara byter rakt av kommer det att bli en dal i nivå-kurvan eftersom att estrarna är olika.
Gällande effekt är det som jag sa; testo är testo.
Mvh,
-Alfred
Citat:
Ursprungligen postat av
PHfrillan
Det är mycket mycket fel som står om Sustanon 250 på nätet, vissa sidor skriver att den ska sättas e3d på grund av att den inehåller korta estrar som prop vilket är fel.
Sustanon är en blanding av flera estrar som vi vet!
Jag har haft tillgång till Sustanon 250 Aspen tillverkat av riktigt läkemedelsföretag i Irland köpt från apotek, jag har läst hela bipack sedeln!
För att återskapa natuliga testo nivåer med hjälp av sustanon dvs i TRT synpunkt så ska den sättas 250mg 1 ampull varje 3dje vecka!!
Vill du återskapa effekten av 500mg testo e som du suttit varje vecka så ska du köra 6ml sustanon dvs 1500mg varje 3dje vecka! Du måste dela upp injektionen i 6ml /2 = 3ml, att sätta 6ml i en muskel är inte rekommenderat.
Att sätta sustanon e3d fel och en myt, sustanonets långa estrar kommer byggas upp i din kropp och du kommer få en mycket mycket högre dos än vad du ska återskapa från ditt testo e bruk.
Sen är sustanon bäst för personer som ligger på trt inte för periodare då det tar långtid att nå önskad nivå samt lång tid för den långa estern att gå ur.
Det här känns ju lite snurrigt... Förstår inte riktigt varför det skulle vara rätt att spika sustanon var tredje vecka. Tror du har fått bipacksedeln och författaren till bipacksedeln lite om bakfoten. I alla fall värdet av TRT-instruktionerna.
Jag menar; i sverige är ju TRT på testo-d var sjätte vecka. Bara för att det är föreskrivet i vården betyder det knappast att det är rätt.
Mvh,
-Alfred