• 5
  • 6
2025-08-04, 20:19
Medlem
mimimexs avatar
Jag vill vara tydlig med att understryka att jag aldrig har köpt sex i Sverige. Jag tror att man kan minimera risken att åka fast, så länge man träffar tjejer som inte är utsatta för trafficking och man lyckas undanröja alla bevis på att man har betalat.

När man träffar tjejen måste det framstå för omgivningen som att ni går på en dejt eller att ni är i ett förhållande. Så länge allting sker naturligt, så att säga, och det inte uppfattas som något misstänkt av omgivningen, är risken minimal att bli ertappad för sexköp. Löpande band-bordeller (lägenhetsbordeller) och hotell innebär en högre risk, eftersom grannar i trappuppgången eller hotellpersonal kan tipsa polisen om de misstänker något. Det är lägre risk om tjejen erbjuder så kallad incall eller outcall, det vill säga att du besöker henne eller att hon diskret besöker dig.

När det kommer till betalningen är det mycket viktigt att dölja alla bevis på att du har betalat. När du kommunicerar med tjejen bör det ske via en meddelandetjänst där det går att radera meddelanden i efterhand. Man ska aldrig betala tjejen kontant eller via Swish. Det bästa vore om man kunde betala hennes räkningar i utbyte mot sex, eller göra en utlandsöverföring via Western Union, där tjejen hämtar ut pengarna på en kiosk utomlands som erbjuder Western Union-tjänster.

Om man inte orkar med allt detta rekommenderar jag att man sparar pengar och åker till länder som Danmark, Tyskland eller Österrike, där det är helt lagligt att köpa sex.
Citera
2025-08-05, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Finns många fräscha 50+'are.
De som verkligen gett sig in för det och har möjligheten når snabbt upp i många nollor.
Det är inte riskfritt med sexköp, utöver att det drar till sig många labila personer från båda sidor av köpet så är det dessutom ett sånt brott som förstör många möjligheter i livet om man blir ertappad samt att risken att bli rånad eller utpressad av kriminella eftersom anmälningsbenägenheten blir låg när du själv gjort något brottsligt och omoraliskt.

Om man utsätter sig för en risk som förstör ens liv...borde man inte låta bli då?
Citera
2025-08-05, 16:10
Medlem
Ja bra att betala räkningar, presenter, sen får man väll avtala att man är i en relation på något sätt i enlighet med lagen. Språket i sexköp behöver ändras och följa lagen så som kan du köpa detta till mig , vad gillar du ska vi ha sex älskling osv. Blir skäligen svårt för polis att då gripa någon.

Länge leve friheten sexköpare och sexsäljare så länge det råder genuint samtycke!!
Citera
2025-08-05, 18:14
Medlem
Citat:
De som verkligen gett sig in för det och har möjligheten når snabbt upp i många nollor.
Det är inte riskfritt med sexköp, utöver att det drar till sig många labila personer från båda sidor av köpet så är det dessutom ett sånt brott som förstör många möjligheter i livet om man blir ertappad samt att risken att bli rånad eller utpressad av kriminella eftersom anmälningsbenägenheten blir låg när du själv gjort något brottsligt och omoraliskt.

Japp! Det finns många 50+ som är heta. Jag är en av dem. 😊
Citera
2025-08-20, 21:32
Medlem
Citat:

Hur kan generositet vara omoraliskt.
Brottsligt i Sverige. Ja men omoraliskt. Aldrig.
Citera
2025-08-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans-Scheike
Sexköpare skulle behöva hålla ihop. Om man är flera stycken som bokar tid samma eftermiddag och går dit i samlad trupp då kan man tipsa varandra om något är fuffens och hålla ihop om någon försöker råna en.

Vi sexköpare skulle bilda en förening.
Och göra trevliga resor tillsammans.

Blir vi tillräckligt många kan vi bilda ett politiskt parti
Citera
2025-08-21, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaparkapten
Vi sexköpare skulle bilda en förening.
Och göra trevliga resor tillsammans.

Blir vi tillräckligt många kan vi bilda ett politiskt parti
När internet var nytt så fans det ett forum som hette "sekreterarakademin". Där förekom reser med färja till Finland tillsammans med horor och torskar. (själv var jag aldrig med).
Parti ?...Vem vågar vara partiledare..
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in