2019-03-13, 15:35
Medlem
Har nyss bytt bank privat/företag å dom är inte jättesugna på att låna ut nåt just nu.

Skulle behöva ordna ett lån på ca 400k för ett tomtköp.

Finns de nåt mindre ”skitdåligt” allternativ?
Haha... vi snackar om ett lån fram till sommaren.
Citera
2019-03-13, 15:49
Medlem
SophieNeveus avatar
Kolla med Lendo. Förutsätter dock att du klarar av kreditupplysningen och den höga räntan om du inte har någon säkerhet på lånet.
När det gäller korttidslån brukar jag alltid hänvisa till att försöka låna från anhöriga eftersom att räntan blir betydligt lägre i många fall.
Du kanske har föräldrar som kan låna ut den summan till dig, de får ju trots allt tillbaka sina pengar i sommar.
Citera
2019-03-13, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SophieNeveu
Kolla med Lendo. Förutsätter dock att du klarar av kreditupplysningen och den höga räntan om du inte har någon säkerhet på lånet.
När det gäller korttidslån brukar jag alltid hänvisa till att försöka låna från anhöriga eftersom att räntan blir betydligt lägre i många fall.
Du kanske har föräldrar som kan låna ut den summan till dig, de får ju trots allt tillbaka sina pengar i sommar.

Alla anhöriga tycker man har för mkt projekt å idéer så där går ja nog bet 😆

Tack kikar på dom 👍
Citera
2019-03-13, 18:49
Medlem
Sök om ett blanco lån på 5-10år, via compricer el motsvarande. Se till att det går att lösa i förtid.
Citera
2019-03-18, 00:15
Medlem
Jag fick hjälp med ett lån från enklare, tyckte imo det va bättre än Lendo. Gratis personlig rådgivning och bra service.
Fick ett direktnummer till en av deras rådgivare
073-883 51 51
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in