Citat:
Ursprungligen postat av
Finnj-vel
Du... Frskte rka CBD-pulver...?
Allts, du skriver om CBD samt att du frskt rka det men insett att det var helt efterblivet att gra s, och nu undrar du vad du ska gra med skiten?
Jag har ingen erfarenhet av CBD-pulver, jag visste inte ens att det fanns. Det lter dock som ett riktigt obekvmt stt att administrera CBD om man mste gra ett eget hopkok.
Varfr kpte du inte frdig olja? Vad hade du fr planer nr du frst kpte det? Varfr fungerade inte den planen?
Du kan vl p fullt allvar inte ha kpt CBD-pulver i hopp om att kunna rka det och bli bng?
Jag har inga erfarenheter av CBD som kosttillskott men jag anvnder cannabis varje dag. Funderar p att ta ett uppehll men fortstta med CBD. Vart kpte du det dr pulvret? Vill lsa om det.
tror det r nn sorts liknande som kief,
och ja det kan vara svrt o bara rka kief som r frn weedet ocks.
antingen s pressar du det sjlv med ciggplast o typ hrplatttng eller fk de heter.
nr jag brja rka och sparade kiefen s brukade jag frst lgga antingen lite weed i botten p pipan sen hller frsiktigt ver kiefen / pulvret? ver, ibland tog jag ist fr weed s tobak och sedan kief ver fr brist p just grs.
sen om det r lagligt cbd du kpt s skulle jag inte rkt de, finns cbd strains som ser ut som vanligt grs men just lagliga cbd grejer frn sverige r inte likadant