2019-05-03, 20:57
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Jag hoppades du hade något nytt att tillföra i sakfrågan men tji fick jag.
Det jag förtydligade var endast följande: Enligt polisen var det inte föräldrarna till eleven som sa " hora" som polisanmälde. Det var föräldrarna till andra elever som gjorde det.

Diskussionen som ni hamnat i är säkerligen intressant men inget som jag är inblandad i.
Citera
2019-05-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Jag hoppades du hade något nytt att tillföra i sakfrågan men tji fick jag.
Det jag förtydligade var endast följande: Enligt polisen var det inte föräldrarna till eleven som sa " hora" som polisanmälde. Det var föräldrarna till andra elever som gjorde det.

Diskussionen som ni hamnat i är säkerligen intressant men inget som jag är inblandad i.

Så kan det gå när man anmäler - du blir dårskapen officiell . och alla kan kontrollera de idiotiska blattarna som slösar domstolens tid.

Offentlighets principen i blatte värld "jag dödar dig om du vet mitt namn, jag har 4 år i grundskola.
Citera
2024-01-24, 23:02
Medlem
MrMarios avatar
https://www.tv4.se/artikel/6y8EROkWa...kerats-av-elev

Undrar mest vad det är för fel i skallen på föräldrarna när de tar sina rötägg till avkommor i försvar oavsett hur jävligt de beter sig. Hur kan man i sin vildaste fantasi polisanmäla lärare som ens unge hotat och misshandlat, för att 16-åringen blev fasthållen?

Är föräldrarna white-trash eller kroniskt kränkta utlänningar? (retorisk fråga)
Citera
2024-01-25, 09:57
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
https://www.tv4.se/artikel/6y8EROkWa...kerats-av-elev

Undrar mest vad det är för fel i skallen på föräldrarna när de tar sina rötägg till avkommor i försvar oavsett hur jävligt de beter sig. Hur kan man i sin vildaste fantasi polisanmäla lärare som ens unge hotat och misshandlat, för att 16-åringen blev fasthållen?

Är föräldrarna white-trash eller kroniskt kränkta utlänningar? (retorisk fråga)

Du ser ju i filmen att det är en sandapa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in