Flashback bygger pepparkakshus!
2023-02-07, 08:31
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Karln är snart 56 år han måste väl kunna kosta på sig att ringa en jurist, bankens jurist om inte annat.

Grattis Rickard som fyller 56 år just idag den 7/2.

Hur firar han ? Ringer skaldjurs-Gigi och gratulerar eller har de sagt upp kontakten med varandra ?

Citat:
Ursprungligen postat av Vladimir-Suckmeoff
Psykopat, sociopat, narcissist, likgiltighet, självisk, opportunist, är mina bästa förklaringar bakom hennes beteende.

Rickard å andra sidan verkar vara en mesig betacuck, dvs ett lätt byte.
Citera
2023-02-07, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Hur firar han ? Ringer skaldjurs-Gigi och gratulerar eller har de sagt upp kontakten med varandra ?

Han har jätteparty för sina få vänner i Friggeboden - Min Friggebod Är Min Borg
Citera
2023-02-12, 20:18
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:

Håller med, RO är en beta cuck

Men varför kallas negerfittan för skaldjur? Gillar hon skaldjur, eller är hon släkt med Skalman?
Citera
2023-02-12, 22:04
Citat:

Men varför kallas negerfittan för skaldjur? Gillar hon skaldjur, eller är hon släkt med Skalman?

Vad jag vet är att under pandemin och när Rickard var lite krasslig, begav de sig till Östermalmshallen och köpte skaldjur, det var i samband med att han fick sparken från bingolotto.
Men om det är därför hon kallas för skaldjur vet jag inte.
Citera
2023-02-13, 00:32
Medlem
Citat:

När hon och Olsson ganska nyss hade träffats var de en fredag i Hötorgshallen och köpte en massa skaldjur. Ett "skadedjur" d.v.s. en journalist från någon kvällstidning såg dem och fick bara ur dem att hon var Olssons nya flickvän och hette Gigi. Därför refererade de till henne i de första artiklarna om dem som "skaldjurs-Gigi". Men "negerfitta" är hon väl inte? Är hon inte "Thai- eller Filipinerna fitta"? Golddigger är hon i vilket fall som helst. Hur många år fyllde Olsson - 67?
Citera
2023-02-13, 02:08
Medlem
Skvistens avatar
Citat:

Ett skaldjur är typ en amöba utan hjäna som bara går på instinkt och inte har några som helst känslor (är nog det som menas men detta smeknamn).
Citera
2023-02-14, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Det här handlar inte ens om att han gift sig utan att tänka på äktenskapsförord. Han har aktivt skrivit över halva huset med ett gåvobrev.

Till en person han bara hade känt i några månader.
Hon är väl säkert en manipulativ narcissist utan samvete .
Hon hade väl dessutom tjatat om att han skulle skriva på och hon passade väl på när han var full kåt och kär och körde väl massa med att älskar du mig verkligen så .. och jag tror på vårt äktenskap till döden skiljer oss åt , gör inte du det ?

Nu säger hon till Hänt att hon vill inget hellre än att flytta därifrån , men det är omöjligt hon klarar inte två boendekostnader .
Usch och fy fan för sådana som henne .
Citera
2023-02-14, 11:05
Medlem
Citat:

Hur firar han ? Ringer skaldjurs-Gigi och gratulerar eller har de sagt upp kontakten .

Kanske att hon tutade några ggr när hon åkte förbi hans bod upp till villan 🥳 eller skålade från fönstret ?
Annars har de idag bara kontakt genom sina ombud https://stoppapressarna.se/svenskt/r...e-vagrar-tiga/
Citera
2023-02-15, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
När hon och Olsson ganska nyss hade träffats var de en fredag i Hötorgshallen och köpte en massa skaldjur. Ett "skadedjur" d.v.s. en journalist från någon kvällstidning såg dem och fick bara ur dem att hon var Olssons nya flickvän och hette Gigi. Därför refererade de till henne i de första artiklarna om dem som "skaldjurs-Gigi". Men "negerfitta" är hon väl inte? Är hon inte "Thai- eller Filipinerna fitta"? Golddigger är hon i vilket fall som helst. Hur många år fyllde Olsson - 67?

I see. Vilket jävla fult namn, "Gigi" och ännu fulare är "skaldjurs-Gigi". Stör mig så förbaskat på hennes fula tryne, att jag vill slå in skallen på henne. Hon är säkert Thai- eller Filipinernafitta, men då hon är blåneger, tänkte jag att negerfitta passar bra att kalla henne. Iaf mycket bättre än tillmälet skaldjurs-Gigi. Uttalas G:et i Gigi som engelskan "J" i t.ex. ordet "Jump", eller som vanlig "G" i svenskan, t.ex. "G" som i "Galen"?

Var det RO som ville ha skaldjur eller negerfittan Giselle? Hur kunde journalisten veta vilken utav de båda spånhuvudena och pappskallarna, som egentligen frossade i ryggradslösa skaldjur, vilka för övrigt är förbjudna att äta enligt bibeln, och därmed inte är kosher, varför de t.ex. inte äts av judar, och sålunda ej heller borde ätas av kristna, vilket negerfittan Giselle och Rickard Olsson anser sig vara.
Senast redigerad av Vladimir-Suckmeoff 2023-02-15 kl. 07:05.
Citera
2023-02-15, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hon är väl säkert en manipulativ narcissist utan samvete .
Hon hade väl dessutom tjatat om att han skulle skriva på och hon passade väl på när han var full kåt och kär och körde väl massa med att älskar du mig verkligen så .. och jag tror på vårt äktenskap till döden skiljer oss åt , gör inte du det ?

Nu säger hon till Hänt att hon vill inget hellre än att flytta därifrån , men det är omöjligt hon klarar inte två boendekostnader .
Usch och fy fan för sådana som henne .

Stämmer, hon ville t.o.m. att han skulle skicka iväg gåvobrevet samma dag som det författades. Klart hon inte vill bo kvar där nu, och vill ha sina dryga 4 mille, vilka krävs av RO, för att kunna utköpa henne, så hon kan investera dem i sitt pissföretag nyöppnade klippotek i Nacka
Senast redigerad av Vladimir-Suckmeoff 2023-02-15 kl. 07:06.
Citera
2023-02-15, 07:26
Medlem
Sluta tyck synd om Rickard. Han är en vuxen karl. Han gör vad ha vill med sina pengar. Och nu gav han bort dem....
Citera
2023-02-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Sluta tyck synd om Rickard. Han är en vuxen karl. Han gör vad ha vill med sina pengar. Och nu gav han bort dem....

Det är ingen som tycker om honom. Läser du mina inlägg, ser du, att undertecknad snarare hånar Rickard, för att han inte lyckades läsa mellan raderna, samt ej förmådde notera de många röda flaggorna, trots vederbörandes tidigare erfarenhet av skilsmässor och andra förhållandeuppbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in