Citat:
Ursprungligen postat av
gJg.Bania
När hon och Olsson ganska nyss hade träffats var de en fredag i Hötorgshallen och köpte en massa skaldjur. Ett "skadedjur" d.v.s. en journalist från någon kvällstidning såg dem och fick bara ur dem att hon var Olssons nya flickvän och hette Gigi. Därför refererade de till henne i de första artiklarna om dem som "skaldjurs-Gigi". Men "negerfitta" är hon väl inte? Är hon inte "Thai- eller Filipinerna fitta"? Golddigger är hon i vilket fall som helst. Hur många år fyllde Olsson - 67?
I see. Vilket jävla fult namn, "Gigi" och ännu fulare är "skaldjurs-Gigi". Stör mig så förbaskat på hennes fula tryne, att jag vill slå in skallen på henne. Hon är säkert Thai- eller Filipinernafitta, men då hon är blåneger, tänkte jag att negerfitta passar bra att kalla henne. Iaf mycket bättre än tillmälet skaldjurs-Gigi. Uttalas G:et i Gigi som engelskan "J" i t.ex. ordet "Jump", eller som vanlig "G" i svenskan, t.ex. "G" som i "Galen"?
Var det RO som ville ha skaldjur eller negerfittan Giselle? Hur kunde journalisten veta vilken utav de båda spånhuvudena och pappskallarna, som egentligen frossade i ryggradslösa skaldjur, vilka för övrigt är förbjudna att äta enligt bibeln, och därmed inte är kosher, varför de t.ex. inte äts av judar, och sålunda ej heller borde ätas av kristna, vilket negerfittan Giselle och Rickard Olsson anser sig vara.