2019-03-10, 19:42
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Ska dela med mig av en erfarenhet jag har.. Om man tröttnat på att ragga på krogen/nätet. Ta in på ett hostel.

Man träffar phett många brudar/mest internationella, - man får phett lätt sex, haha.

Hade en period för några år sedan då jag precis flyttat och inte hade lägenhet än. Tog in på ett hostel/flera olika och fan vad det kryllar av villiga brudar! Mycket festande och mycket brudar.

Dessutom vill alla ha dig som guide genom stan eftersom du är svensk - Som upplagt för att ragga!

Är det någon annan som har liknande erfarenheter från Svenska Hostels?
Citera
2019-03-10, 19:44
Phett bra tips!
Citera
2019-03-10, 21:01
Medlem
Phett nice att du delar med dig.
Citera
2019-03-10, 21:33
Medlem
Phett skön story!
Citera
2019-03-10, 21:34
Medlem
Katzyns avatar
De tycker inte att det är skumt att en kille som "kan stan" bor på vandrarhem i den? Jag hade ju tänkt att det var en lodis.
Citera
2019-03-10, 21:41
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
De tycker inte att det är skumt att en kille som "kan stan" bor på vandrarhem i den? Jag hade ju tänkt att det var en lodis.

I mitt fall var det enkelt. Jag hade flyttat hem från en liten stad och väntade på lägenhet, måste ju ha nånstans att sova tills man fixar eget. Kändes lite dumt att utnyttja kompisar att sova hos, när det finns fina hostels fullsmackat med brudar
Citera
2019-03-11, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn

Nu vet vi inte vilket ruckel TS bodde på. Men troligtvis var brudarna phett skabbiga.
Citera
2019-03-11, 11:37
Medlem
Guds avatar
Phett life hack mannen!
Citera
2019-03-11, 15:10
Medlem
Medves avatar
Lol tänker bara på filmen Hostel.
Citera
2019-03-11, 18:52
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sungamen
Nu vet vi inte vilket ruckel TS bodde på. Men troligtvis var brudarna phett skabbiga.

Det finns både bra och mindre bra hostels i Stockholm. Kan meddela att brudarna var av bra kvalitet på båda ställena faktiskt. Tyskor, fransyskor, finskor, norskor osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in