2007-01-18, 07:13
Medlem
stilett.. oj, oj, oj...
Citera
2007-01-18, 13:53
Medlem
Don Cribiaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av af_sandberg
Köpte mach 3 fusion med 5 rakblad samt en extra-trimmer.. den slår alla tidigare mach 3 med hästlängder...

Jag har också inhandlat nämnda rakhyel. Vilken skillnad! Jag var lite tveksam till vibrationsfunktionen i början, men den hjälper faktiskt .Efter att ha provat är jag övertygad om att det inte kan finnas något bättre sätt att avlägsna hår från ansiktet med än med denna hyvel....
Citera
2007-01-18, 13:57
Medlem
koffeinists avatar
Av det ni har sagt om den nya Gilette med 5 rakblad så låter det som att den är toppen så det blir att införskaffa en sådan
Citera
2007-01-18, 14:41
Medlem
Jag som tjej använder faktiskt rakhyvel för män eftersom att jag tycker att de är bättre. Tror ni att denna funkar lika bra för intimrakning och under armarna osv?
Citera
2007-01-18, 14:56
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goingnowhere
För att det första rakbladet drar upp håret, håller i det, medan det andra och tredje både gör samma sak och skär av.

Denna kommentar innebär bara att du fallit för företagens mumbojumbo. Du får precis samma effekt om du sträcker huden när du rakar dig. Ett blad gör minst lika gott jobb om inte bättre än 4-5 blad.
Citera
2007-01-18, 14:59
Medlem
koffeinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Denna kommentar innebär bara att du fallit för företagens mumbojumbo. Du får precis samma effekt om du sträcker huden när du rakar dig. Ett blad gör minst lika gott jobb om inte bättre än 4-5 blad.
Ska testa att "sträcka" huden nästa gång för att se om det funkar bra som du säger. Menar du att man drar i huden så att den blir spänd?
Citera
2007-01-18, 16:14
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffeinist
Ska testa att "sträcka" huden nästa gång för att se om det funkar bra som du säger. Menar du att man drar i huden så att den blir spänd?

Ja en ordentlig rakning kräver att du sträcker och spänner huden där du rakar. Då får du en mycket mer hudnära rakning.
Citera
2007-01-18, 16:43
Medlem
Så om man ska ha den nya gilette med 5 rakblad så är det vettigt att betala de extra kronorna för batteriverisionen? Rakbladen är ju också dyrare...
Citera
2007-01-18, 17:39
Bannlyst
Desto mer blad desto bättre?

http://www.youtube.com/watch?v=FV42I26tx2s
Citera
2007-01-18, 17:46
Medlem
Don Cribiaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poisonidea
Så om man ska ha den nya gilette med 5 rakblad så är det vettigt att betala de extra kronorna för batteriverisionen? Rakbladen är ju också dyrare...

Jag tycker att vibrationen hjälpte i rakningen. Det förhöjde känslan. Så varför snåla...
Citera
2007-01-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don Cribiari
Jag tycker att vibrationen hjälpte i rakningen. Det förhöjde känslan. Så varför snåla...
OK, tack, alltid bra att höra efter, varför? För att jag lever på studiebidrag! :P

haha, titta vad jag hitta när jag googla. Undrar om det stämmer? Tycker inte hemsidan såg så proffsig ut
http://www.boycottgillette.com/
Citera
2007-01-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poisonidea
OK, tack, alltid bra att höra efter, varför? För att jag lever på studiebidrag! :P

haha, titta vad jag hitta när jag googla. Undrar om det stämmer? Tycker inte hemsidan såg så proffsig ut
http://www.boycottgillette.com/

Sover dolly parton på mage?? svaret är nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in