Citat:
Ursprungligen postat av
ganglere2
Jag har beställt därifrån ett par gånger. Mest p.g.a. priset på blad. Kommer inte ihåg exakt men jag har aldrig upplevt leveranstiden som så särskilt lång.
Det låter bra. Men Bestshave hade PayPal som "första" betalningsalternativ, och PayPal har jag aldrig gillat. Jag är mycket van vid att handla på nätet och använder alltid mina betal/kreditkort för att det är smidigast enligt mig.
När det gäller PayPal så tycker jag att det är för många steg. Först föra över pengar från min bank för att senare föra dessa vidare till betalningsmottagaren. Jag använder bara denna metod när det inte finns några alternativ.
Nu hade Bestshave även betalning med VISA/MasterCard som alternativ, men det krånglade lite, och vips så kom PayPal-varianten upp igen som alternativ. Så jag valde detta och det har funkat.
Nu hamnade jag lite utanför ämnet...
Citat:
Ursprungligen postat av
ganglere2
Har läst någonstans, tror det var hos Gents där de rådde till olika oljor beroende på vad man rakar sig med. Kniv, säkerhetshyvel eller modern hyvel. De tjockare oljorna skulle man inte ha till hyvlar öht just för att de kletar igen hyveln.
Det låter ju logiskt... Och nu har man lärt sig något nytt...