2019-03-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Afrikan = född i Afrika. Svensk = född i Sverige. Finns det några oklarheter här?
Jaha, så om jag flyttar till en liten jävla by i Kina och tar med mig frugan och skaffar en unge som föds i Kina men är blond och blåögd och pratar svenska, är ungen Kines då?
Citera
2019-03-12, 23:14
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytandekycklingen
Är du slut?

Sverige klev över 30% invandrare 2017.

https://www.youtube.com/watch?v=6dQ8wp9QcEI

Inte ens mindre orter är skonade från importen.
Södermalm i Stockholm räknas som ett av de vitaste ställena i Sverige och där är det inte speciellt homogent ska jag tala om för dig.

Ja förlåt, jag blandade ihop det. men det är inte 30, det är 18.

http://www.migrationsinfo.se/fragor-och-svar/hur-manga-utrikes-fodda-sverige/
Citera
2019-03-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ja. Och efter x antal generationer med umgänge över gränserna så blir begreppet "svensk" bredare.

Nej - I och med att merparten av menaiterna som kommit de senaste 20 åren måste flytta hem så kommer det att finnas blonda svenskar kvar.
Citera
2019-03-12, 23:20
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Jaha, så om jag flyttar till en liten jävla by i Kina och tar med mig frugan och skaffar en unge som föds i Kina men är blond och blåögd och pratar svenska, är ungen Kines då?

Om hen får ett kinesiskt medborgarskap så. Sedan kanske hen inte ser ut som en kines, förmodligen inte eftersom hens föräldrar är svenska, men likförbannat är ju ungen kines. Kineser kan lära sig prata svenska också, speciellt om kinesbarnet omges av föräldrar som pratar svenska, vilket ju ni lyckligtvis gör.
Citera
2019-03-12, 23:21
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Nej - I och med att merparten av menaiterna som kommit de senaste 20 åren måste flytta hem så kommer det att finnas blonda svenskar kvar.

Och då är väl allt frid och fröjd antar jag?
Citera
2019-03-12, 23:23
Medlem
Citat:
Ja förlåt, jag blandade ihop det. men det är inte 30, det är 18.

http://www.migrationsinfo.se/fragor-och-svar/hur-manga-utrikes-fodda-sverige/
2017 fanns det drygt 2,4 miljoner personer med utländsk bakgrund
Om vi var dryga 10 miljoner 2017, hur fan får dom 2.4 miljoner till något annat än 24%?

Ja, och då räknar dom inte med WT som fått barn med en afrikan/arab och uppfostrat dom som kräk.
Även de räknas in och då blir det närmare 30%.
Citera
2019-03-12, 23:25
Medlem
Citat:
Om hen får ett kinesiskt medborgarskap så. Sedan kanske hen inte ser ut som en kines, förmodligen inte eftersom hens föräldrar är svenska, men likförbannat är ju ungen kines. Kineser kan lära sig prata svenska också, speciellt om kinesbarnet omges av föräldrar som pratar svenska, vilket ju ni lyckligtvis gör.
Ja, du kan ju inbilla dig det.
Sen att du skriver "hen" visar på att du är en vänsterrunkande IQ-befriad idiot.

Så, ungen snackar inte ett ord kinesiska (Innan du anmärker på det Mandarin/Kantonesiska) är 100% genetisk svensk och flyttar hem till Sverige.

Då kallar du alltså ungen för Kines istället för svensk, för att personen i fråga har Kines i papperna?
Citera
2019-03-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ja, du kan ju inbilla dig det.
Sen att du skriver "hen" visar på att du är en vänsterrunkande IQ-befriad idiot.

Så, ungen snackar inte ett ord kinesiska (Innan du anmärker på det Mandarin/Kantonesiska) är 100% genetisk svensk och flyttar hem till Sverige.

Då kallar du alltså ungen för Kines istället för svensk, för att personen i fråga har Kines i papperna?

Framför allt och det är det väsentliga så är kineser sådana rasister att de aldrig skulle acceptera en blond långnäsa som kines.
Citera
2019-03-12, 23:34
Medlem
Citat:
Och då är väl allt frid och fröjd antar jag?

Nja det skulle fortfarande finnas problem. Men som vi väl alla märker så är mångkultur inte något recept för ett harmoniskt samhälle där människor lever tillsammans i harmoni.
Citera
2019-03-13, 03:20
Bannlyst
Citat:
Och om en kinesfamilj flyttar till skåne då och får en unge.
Denna kinesiska svensk möter nu Svenskkinesen.

Kinesen presenterar sig som Svensk och Svensken som Kines.
Det är väl förvirrande?

Som tvist så kan vi säga att de två skaffar ett barn som föds i kongo.

Vad blir den ungen?

Jo ett ensamkommande flyktingbarn när den anländer i Sverige.
Citera
2019-03-13, 04:41
Medlem
MrsVanity1s avatar
Äntligen vettigt folk/tråd!
Undrade väl var mina SD vänner var i melodifestivaltråden.

Skäms att en neger som inte ens är svensk ska representera Sverige.

En vit svensk representant ,tack!
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-03-13 kl. 05:02.
Citera
2019-03-13, 06:50
Medlem
Knullkungens avatar
Han tvingas pudla efter att ha sagt neger i framgångspoden.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/m6Xv14/john-lundvik-sagas-for-uttalande-om-n-ordet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in