2019-03-09, 13:28
Medlem
-spitzlix-s avatar
Hej, går i tankarna på att byta bank, har just nu Swedbank. Vilken bank rekommenderar ni?

Samt om man har inkasso men inte kan betala alls pga ingen inkomst hur gör man då?

Mvh,
Citera
2019-03-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Hej, går i tankarna på att byta bank, har just nu Swedbank. Vilken bank rekommenderar ni?

Samt om man har inkasso men inte kan betala alls pga ingen inkomst hur gör man då?

Mvh,

Kan du inte betala dina inkassokrav hamnar du tillslut hos Kronofogden.
Citera
2019-03-09, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Kan du inte betala dina inkassokrav hamnar du tillslut hos Kronofogden.
Hör snarast av dig till inkasso och berätta hur det ligger till.De kan inte lugga en flintskallig. Avbetalningsplan kan du kanske få. Innan du hamnar hos kronofogden, För med betalningsanmärkning lär du inte få konto i en ny bank.Håll fast vid Swedbank tills du rett upp situationen.Har egna erfarenheter och det tog tid att reda ut nu aktar jag mig noga för att hamna där på nytt.
Citera
2019-03-09, 15:10
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korrektfia
Hör snarast av dig till inkasso och berätta hur det ligger till.De kan inte lugga en flintskallig. Avbetalningsplan kan du kanske få. Innan du hamnar hos kronofogden, För med betalningsanmärkning lär du inte få konto i en ny bank.Håll fast vid Swedbank tills du rett upp situationen.Har egna erfarenheter och det tog tid att reda ut nu aktar jag mig noga för att hamna där på nytt.
Jo fast får sketna å tunna svar från Intrum, surt att jag hamna i denna sits.. Jo, får fixa inkasso skiten innan jag tar tag i banken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in