2019-03-09, 10:14
Medlem
Nr jag vill spara en PDF p min Mac s ppnas en ruta upp dr man ska vlja hur man vill spara dokumentet. Dock r denna sida helt blank, texten dyker aldrig upp, s jag kan inte gra ngot val. Hur ska jag kunna fixa det? Problemet uppstr bara fr Adobe, inget annat program. Tacksam fr hjlp.
Citera
2019-03-09, 13:01
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
Nr jag vill spara en PDF p min Mac s ppnas en ruta upp dr man ska vlja hur man vill spara dokumentet. Dock r denna sida helt blank, texten dyker aldrig upp, s jag kan inte gra ngot val. Hur ska jag kunna fixa det? Problemet uppstr bara fr Adobe, inget annat program. Tacksam fr hjlp.
Vad menar du med spara en PDF? Om du har en pdf s r den vl redan sparad?
Eller menar du spara SOM en pdf? Isfall, frn vilket program?
Citera
2019-03-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Vad menar du med spara en PDF? Om du har en pdf s r den vl redan sparad?
Eller menar du spara SOM en pdf? Isfall, frn vilket program?
Jag menar tex om jag laddat ner en PDF frn ntet s lgger den sig i Nedladdat och s ppnar den sig automatiskt. D vill jag spara den i en annan mapp n Nerladdat.
Citera
2019-03-09, 19:23
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemittnamn
Jag menar tex om jag laddat ner en PDF frn ntet s lgger den sig i Nedladdat och s ppnar den sig automatiskt. D vill jag spara den i en annan mapp n Nerladdat.
S du vill allts flytta en fil frn A till B. Stng filen och flytta den drefter frn A till B.
Citera
2019-03-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
S du vill allts flytta en fil frn A till B. Stng filen och flytta den drefter frn A till B.
Tack fr tips!
Det vore dock mer praktiskt att direkt kunna spara ett ppet dokument till den plats dr man vill ha den s finns det ngon som vet hur man fixar felet r jag tacksam fr hjlp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in