Citat:
Ursprungligen postat av
Paintmastern
Trkigt att s mnga har negativ bild av korpberget. Jag hade goda frhoppningar. Har hrt mnga som lyckats efter att de varit dr. Att det r hrt strukturerat och tuffa regler gr mig inget. Vad menar ni med att det r dligt? Mer n att de skulle vara en sekt. Inget om Solberga eller?
Mvh M
Det r nog ingen strre skillnad p behandlingshem p 12 steg eller annat kristet.mMinnesota behandlingar, har fungerat fr mnga.korpb.personal med erfarenhet sjlv/a , i den vrlden du trampar runt. Ser mnga inlgg och de flesta har inte en susning av korpberget eller andra stllen d de r Unga,Aldrig sjlva varit dr eller bara lyssnat p andra polare. I samma sits,Tvngsvrd hjlper aldrig ngon d man r s full av hat mot myndigheterna.Och behandlingar funkar ju inte lika fr alla,2personer samma behandlingshem 1trivs och gr ut med bra behandling,Annan ngon hatisk och tar inte till sig av att bli drogfri nr de kommer ut frn behandlingen.D blir ochs snacket att det r stllet som r skit.
Egen erfarenhet av behandling 0 erfarenhet kriminell 25r,droger 40rschiss men anser inte att det r problemet d det fortfarande slinker ner ngra feta var dag och snn r mycket bra hr uppe 6mil frn KB. De jag trffar av intagna p behandlingen p KB har bara positiva erfarenheter.Eget initiativ om att lgga ner yrket som kriminell eller ta tag i saken och skta sitt str nu p din lista,Fr ingen vill vl ha snuten,soc,kriminalvrden hngandes p axeln dygnet runt. Kolla du stllet det frlorar du inte p,Passar det inte dig p KB ja d finns ju andra stllen lnorr kramfors dr mnga bosatt sig egna hus mm,Men de som jag den ldre stamme,Ungdomar vill vl fn inte sluta med lite pigge boy,Det r som det ska med livet nu till rekretionellt bruk.