2019-03-07, 16:55
Medlem
Ätit risperdal mot tvångstankar, vanföreställningssyndrom, paranoida tankar har ätit i en vecka nu och känner av biverkningar som mycket mycket mer ångest och mer tvångstankar, även mer självmordstankar. Är detta vanliga biverkningar? Jag tror jag ska sluta med den. Någon som äter/ätit risperdal som känt samma?
Citera
2019-03-07, 19:06
Medlem
Port-charlottes avatar
Min sperma produktion försvann helt, ganska sjuk biverkning ,helt tomt.något med ökat prolaktin läste jag mig till .jag fick ingen effekt alls ,men ökad ångest kan jag nog hålla med om .tyckte abilify var bättre . Hoppas det löser sig för dig ❤️
Citera
2019-03-24, 19:56
Medlem
Äter risperdal mot psykos sen 2015. Känner av konstiga tankar och tycker att jag blir nedstämd av den + att den ger finnar/utslag på ryggen. Jag kunde sluta med den ett tag och då försvann nedstämdheten och ryggen blev fin igen. Men jag blev sjuk igen och var tvungen att börja med den igen. Man kan va glad om man slipper antipsykotiska mediciner -de gör nåt konstigt med huvudet.
Citera
2019-09-03, 21:07
Medlem
Ebetyls avatar
Lägsta dosen funkar jag bra på. känns som jag tagit inget alls sen mellan dosen då får jag organisk super psykos vilket jag sagt i 10 möten med psykiatrin ändå gav de mig det nyligen så jag levde inne i bibeln i 2 veckor, igen. Kanske får konstigt resultat för att jag är frisk egentligen, det blir som att ta alvedon när man inte har ont. Död för evigt är jag i alla fall, tack.
Senast redigerad av Ebetyl 2019-09-03 kl. 21:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in