2024-09-19, 01:34
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLarsson
Jag ÄR långsiktig AKTIEÄGARE i detta BOLAG.

Jag har köpt DENNA aktie redan 2017! Det har varit EN DEL TUFFA ÅR, men NU ÄR VI tillbaka NÄRA KURSER som jag har betalt.. JAG tror stenhårt på denna AKTIE. Jag har en MYCKET GOD känsla om att TOPLINE kommer bli SUUUUUPER bra. När det släpps kommer vi ALDRIG MER få se kurser under 10 kronor.

Om jag får GISSA tror jag vi ser KURSER över 20kr till JULEN. Då kommer DET BLI FINA JULKLAPPAR till min brorson. JAG SITTER JUST NU TANKAD med 45,000 aktier!

Detta är DEN AKTIE jag känner mest TILLTRO till, jag kommer inte SLÄPPA dessa dyrgripar förrän det skrivs stort och FINT om CERANO i DI och Placera!

Wow snyggt skrivet håller med nu åker vi😘😘😘
Citera
2024-09-19, 09:47
Medlem
Det var bara en tidsfråga innan den desperata blankaren även skulle hitta hit med sina lögner. Flashback måste ändå vara botten för dig.

Lycka till med blankningen på 4,70 😅

Ses efter Topline!
Citera
2024-09-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amandaaf
Det var bara en tidsfråga innan den desperata blankaren även skulle hitta hit med sina lögner. Flashback måste ändå vara botten för dig.

Lycka till med blankningen på 4,70 😅

Ses efter Topline!

Ännu en strategi som du tydliggör.
Det framställs som att det pågår någon typ av krig mellan blankare och investerare.
Tycker du ens själv det låter rimligt..?

Anledningen till att det skrivs här är väl möjligen att detta är enda forumet på internet där Z-maffaian inte har makt att ta bort inlägg.

Problemet som uppstår med denna situation är att många läser forum på internet och discords som en del i deras investeringsbeslut.
Om då ALL information som sprid via olika plattformar sollas genom några få storägares tentakler. Hur ska man då kunna fatta ett rimligt beslut baserat på denna information?
Discorden hyllas för dess djupa fakta, delvis med rätta.
Men faktan visar tyvärr bara en sida av myntet. Hela den andra sidan censureras effektivt.
Är väl just det jag önskar att folk inser.
Citera
2024-09-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Adermark
Wow snyggt skrivet håller med nu åker vi😘😘😘
TACK, det HÅLLER JAG verkligen med om! +5% idag DIREKT!
Citera
2024-09-19, 10:23
Har resultatet läckt i vanlig ordning skiten rusar ju
Citera
2024-09-19, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifoLeif
Ännu en strategi som du tydliggör.
Det framställs som att det pågår någon typ av krig mellan blankare och investerare.
Tycker du ens själv det låter rimligt..?

Anledningen till att det skrivs här är väl möjligen att detta är enda forumet på internet där Z-maffaian inte har makt att ta bort inlägg.

Problemet som uppstår med denna situation är att många läser forum på internet och discords som en del i deras investeringsbeslut.
Om då ALL information som sprid via olika plattformar sollas genom några få storägares tentakler. Hur ska man då kunna fatta ett rimligt beslut baserat på denna information?
Discorden hyllas för dess djupa fakta, delvis med rätta.
Men faktan visar tyvärr bara en sida av myntet. Hela den andra sidan censureras effektivt.
Är väl just det jag önskar att folk inser.

Och det jag önskar är att alla medmänniskor ser de strategier som du använder dig av som blankare med lögner och förtal. Att du dessutom försöker få dig att framstå som en god samarit för småspararen gör det hela ännu mer äckligt. Fyfan.
Citera
2024-09-19, 15:07
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
...

Håller med angående styrningen av discorden. Styrningen är dålig och tillför inget till CerenoScientific.

Nu ska det iaf bli intressant med topline som är på ingång. Kan inte vara många dagar eller timmar kvar.
Citera
2024-09-19, 15:43
Medlem
Ironin att det kom ut nya ägarlistor nu i Discorden som helt slår sönder dina teorier om att personen har sålt eller ditt ifrågasättande om engagemanget i bolaget som du skriver i ett novellformat.

Det framgår att personens mamma är topp 40 ägare (personen du påstår har sålt) samt ligger kvar med HELA sitt enorma innehav och inte har sålt en enda aktie. Och du ifrågasätter hans engagemang i bolaget. Jag har svårt att se att han skulle kasta sin egen mamma under bussen.

Vilka patetiska och lögnaktiga teorier folk kommer med för att avskräcka andra att investera eller sänka ett bolag. Ditt jävla Ståkkålmsfjöl.

Ta hand om er.
Citera
2024-09-19, 16:02
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ironin att det kom ut nya ägarlistor nu i Discorden som helt slår sönder dina teorier om att personen har sålt eller ditt ifrågasättande om engagemanget i bolaget som du skriver i ett novellformat.

Det framgår att personens mamma är topp 40 ägare (personen du påstår har sålt) samt ligger kvar med HELA sitt enorma innehav och inte har sålt en enda aktie. Och du ifrågasätter hans engagemang i bolaget. Jag har svårt att se att han skulle kasta sin egen mamma under bussen.

Vilka patetiska och lögnaktiga teorier folk kommer med för att avskräcka andra att investera eller sänka ett bolag. Ditt jävla Ståkkålmsfjöl.

Ta hand om er.
Är det ett normalt förfarande i Discordarna att de köper ägarlistorna från Euroclear? Vad kostar det?

Vet att SynAct praktiserade det förfarandet och mycket luktar SynAct i den här härvan av P&D (inte enbart cerano, Eg skulle FI agera men . . .)
Citera
2024-09-19, 16:15
Medlem
Citat:

Ta hand om er.

1) 3 veckor gamla ägarlistor, PM om förändring i valberedningen kom igår.
2) Du har ingen aning om hur många aktier han har då de sedan länge noterats i en kapitalförsäkring. En Kapitalförsäkring som haft ett jämnt utflöde av aktier under senaste året.
3) Hade varit klädsamt till en förklaring varför han avgår om han fortfarande är största ägare i "ägargruppen" Är ju knappast jättebetungande uppdrag, men ack så viktigt.
4) Om du är så tjenis med personen ifråga kan du ju höra med honom varför han valde att flytta aktierna från ISK till en kapitalförsäkring? En manöver som skattemässigt bör ha kostat honom ett 6 siffrigt belopp.

"Min morsa äger aktier" -den va ny.. Hahaha
Citera
2024-09-19, 17:40
Medlem
Citat:
1) 3 veckor gamla ägarlistor, PM om förändring i valberedningen kom igår.
2) Du har ingen aning om hur många aktier han har då de sedan länge noterats i en kapitalförsäkring. En Kapitalförsäkring som haft ett jämnt utflöde av aktier under senaste året.
3) Hade varit klädsamt till en förklaring varför han avgår om han fortfarande är största ägare i "ägargruppen" Är ju knappast jättebetungande uppdrag, men ack så viktigt.
4) Om du är så tjenis med personen ifråga kan du ju höra med honom varför han valde att flytta aktierna från ISK till en kapitalförsäkring? En manöver som skattemässigt bör ha kostat honom ett 6 siffrigt belopp.

"Min morsa äger aktier" -den va ny.. Hahaha

1. Det stämmer att det är tre veckor gamla ägarlistor. I nästa ägarlistor får vi svaret.

2. Jag har ingen aning och bryr mig inte vad han eller någon annan äger. Det är totalt irrelevant då jag har investerat i Cerenos fundament.

3. Varför ska man behöva lämna en förklaring till varför man kliver av valberedningen? Jag har ingen aning om han är största ägare, men du verkar helt fixerad vid den här personens innehav.

4. Jag är inte alls tjenis med den här personen, men jag vet att han suttit i valberedningen de åren jag ägt Cereno. Menar du på fullaste allvar att han skulle sälja av sina aktier och låta sin mamma sitta kvar utan att ha något engagemang I bolaget? Du hör väl själv hur dumt det låter. Stör mig på den maniska fixeringen du verkar ha om den här personens ägande och kostnader. Jag hade också flyttat till KF och tagit en skattekonsekvens om jag vore han för att slippa såna som dig. Du påminner om min exkille som fick besöksförbud.

5. Närsomhelst kommer Topline, blankarsvin. Du är redan bränd på 4,70 och verkar vilja bränna dig ännu mer. Fjöl av.
Citera
2024-09-20, 10:54
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
5. Närsomhelst kommer Topline, blankarsvin. Du är redan bränd på 4,70 och verkar vilja bränna dig ännu mer. Fjöl av.

Varför kallar du honom för blankarsvin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in