2019-03-06, 07:01
Medlem
AldoRaines avatar
Någon som testat denna tjänst? Ska tydligen analysera dina köp och föreslå bästs kreditkortet. Vågar man logga in med BankID så dom kan se allt du gör?

https://ebbel.se

Bra eller bluff?
Senast redigerad av AldoRaine 2019-03-06 kl. 07:07.
Citera
2019-03-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Någon som testat denna tjänst? Ska tydligen analysera dina köp och föreslå bästs kreditkortet. Vågar man logga in med BankID så dom kan se allt du gör?

https://ebbel.se

Bra eller bluff?

Provade precis men tyvärr fanns inte Everydaycard med så jämförelsen fungerade inte för mig. Provade med att välja Nordea, vilka är de bakom kortet, men det fungerade inte heller. Stod bara att jag gjort 0 transaktioner och så rekommenderade de SAS EB Mastercard
Citera
2019-03-06, 21:00
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caelus
Provade precis men tyvärr fanns inte Everydaycard med så jämförelsen fungerade inte för mig. Provade med att välja Nordea, vilka är de bakom kortet, men det fungerade inte heller. Stod bara att jag gjort 0 transaktioner och så rekommenderade de SAS EB Mastercard

Hmm, verkar inte helt 100 med andra ord?
Citera
2019-03-06, 23:36
Medlem
Fenjal888s avatar
Samma erfarenhet här, jag har 4 kreditkort idag och endast ett fanns (Amex).
Citera
2019-03-23, 11:23
Medlem
Blev nyfiken och testade precis. Fick SJ-kortet som bästa kort för mig. Antar att det beror på att jag tågpendlar De andra förslagen var också rätt intressanta. Kollade även upp bolaget och det är ett ugnt startup som lanserat sin beta-version. Så visst tjänsten kanske inte är 100 ännu men seriöst är det ju + att själva inloggningen sker med tink
Citera
2019-03-24, 11:25
Medlem
100?

Den är inte ens 10.
De saknar majoriteten av alla kort, speciellt fintech-korten.

Det är förmodligen bara en scam för att samla in data om konsumenter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in