2019-03-06, 15:25
Medlem
sebastian_s avatar
De är överskattade. Lite som det sämsta av två världar. De är inte nordiskt exotiska med ett väldigt unikt utseende och de är inte heller exotiska som kvinnorna i Latinamerika eller till och med Italien. Ofta har de ett ganska tråkigt intetsägande utseende.

https://variety.com/2017/film/global...nt-1202437827/

Ungefär som de tre ser de ofta ut.

http://bogotaplayground.com/index.ph...lombian-women/

Ganska stor skillnad mot kvinnor i Colombia exempelvis.
Citera
2019-03-07, 17:59
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Gäller det även öarna? Annars åker jag till fastlandet.
Kanarieöarna skulle jag rösta nej för. Dom är inavlade och tråkiga där. På öarna ska du fokusera på turistluder.

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
De är överskattade. Lite som det sämsta av två världar. De är inte nordiskt exotiska med ett väldigt unikt utseende och de är inte heller exotiska som kvinnorna i Latinamerika eller till och med Italien. Ofta har de ett ganska tråkigt intetsägande utseende.

https://variety.com/2017/film/global...nt-1202437827/

Ungefär som de tre ser de ofta ut.

http://bogotaplayground.com/index.ph...lombian-women/

Ganska stor skillnad mot kvinnor i Colombia exempelvis.
Spanjorskor är en salig rasmix. De Baskiska är ofta fula som stryk. Kelterna i Galicien är inte speciellt vackra heller. I Andalusien, Murcia och Alicante finner man guldkornen. De är resultatet av Romare, araber och vandaler som knullat varandra i sekler.

Colombianskor är också en stor blandning från ursprungsbefolkning, utknullat med negrer och Spanska erövrare.
Senast redigerad av XX-Ambar 2019-03-07 kl. 18:04.
Citera
2019-03-07, 18:01
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Kanarieöarna skulle jag rösta nej för. Dom är inavlade och tråkiga där. På öarna ska du fokusera på turistluder.

Fast det turistar väl också spanjorskor från fastlandet på öarna.
Citera
2019-03-07, 18:08
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Fast det turistar väl också spanjorskor från fastlandet på öarna.
Spanjorer har ganska taskig ekonomi just nu. Invånarna på Kanarieöarna är inte förtjusta i Spanjorer från fastlandet heller.
När jag skrev turistluder så menade jag slynor från Europa.
Citera
2019-03-07, 18:11
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Spanjorer har ganska taskig ekonomi just nu. Invånarna på Kanarieöarna är inte förtjusta i Spanjorer från fastlandet heller.
När jag skrev turistluder så menade jag slynor från Europa.

Vilket område är bäst att åka till på fastlandet då av dom du skrev? Alicante?
Citera
2019-03-07, 18:14
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Vilket område är bäst att åka till på fastlandet då av dom du skrev? Alicante?
Ett av de bättre ja, du har Torrevieja söder om Alicante och sedan Benidorm norr om staden. Usch så mycket snusk som kom tillbaka i minnet nu. Helt otroligt att man klarade sig från könssjukdomar den där sommaren!
Citera
2019-03-07, 18:19
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Hur är det att knulla med äkta spanjorskor med stora fylliga bröst och kramgo mage och hett temperament?

Är det lätt att knulla med en äkta spanjorska som svensk?
Beror på. Bor du där står du högt i kurs, som turist så kommer de halla sig borta från dig
Citera
2019-03-07, 20:23
Medlem
Det är väl samma som att knulla kvinnor med samma behag från även andra länder. Vad skulle skillnaden bestå i liksom? Visst utseende och språk är olika och visst finns det individuella skillnader. Men man kan inte säga något specifik om spanjorskor eftersom alla spanska kvinnor är individer.
Citera
2019-03-07, 20:30
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ett av de bättre ja, du har Torrevieja söder om Alicante och sedan Benidorm norr om staden. Usch så mycket snusk som kom tillbaka i minnet nu. Helt otroligt att man klarade sig från könssjukdomar den där sommaren!

Ja, sommaren 1981 var tuff
Citera
2019-03-07, 22:09
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Det är väl samma som att knulla kvinnor med samma behag från även andra länder. Vad skulle skillnaden bestå i liksom? Visst utseende och språk är olika och visst finns det individuella skillnader. Men man kan inte säga något specifik om spanjorskor eftersom alla spanska kvinnor är individer.
Individer hit och dit...visa jägare pryder väggarna i sina hem med troféer i form av döda djur. Vissa samlar på stenar och frimärken...Personligen har jag ett stort intresse i att knulla kvinnor från jordens alla hörn. Grönland ser jag som en stor utmaning, fantiserar om en Grönsländska i 30 års åldern som jag tar bakifrån när hon lutar sig över en säl som hon precis klubbat ihjäl, i en igloo givetvis.
Citera
2019-03-08, 05:26
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Hur är det att knulla med äkta spanjorskor med stora fylliga bröst och kramgo mage och hett temperament?

Är det lätt att knulla med en äkta spanjorska som svensk?

Jag har bara knullat en spanjorska men hon var ungefär som svenska tjejer brukar vara. Det stämmer som en annan skribent här sa att att fittan luktar tapas, fast på ett bra sätt.
Citera
2019-03-08, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunkarMedVargar
Det är najs, dom pratar spanska och så. Det är en helt annan kultur där.

Shit, vem kunde anat det?

Det är porrigt när spanjorskan kvider på (trumvirvel) spanska och hon ligger med sin håriga låda i vädret och tar emot...
Satsa (pun intended) på lågutbildade och fattiga slynor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in