2019-03-05, 19:26
Medlem
Jag har ett litet problem som jag vill ha hjälp med att lösa. Jag har sparat min filmer på en extern hdd och delat in det i a till ö mappar. Nu har c mappen av någon anledning hamnat i d mappen och jag vill lägga tillbaks den mellan b och d men hur jag än gör så hamnar den antingen i b eller d. Hur gör jag för att placera den mellan b och d?
Citera
2019-03-05, 19:51
Medlem
ImTheMans avatar
dra och släpp, eller klipp ut och klistra in.
Citera
2019-03-05, 21:19
Medlem
sommarlovs avatar
Dra och släpp på själva disken, det går inte pricka "mellan" b och d.
Citera
2019-03-06, 06:12
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Programvara: Windows
/Moderator
Citera
2019-03-06, 09:19
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jowi77
Jag har ett litet problem som jag vill ha hjälp med att lösa. Jag har sparat min filmer på en extern hdd och delat in det i a till ö mappar. Nu har c mappen av någon anledning hamnat i d mappen och jag vill lägga tillbaks den mellan b och d men hur jag än gör så hamnar den antingen i b eller d. Hur gör jag för att placera den mellan b och d?

Gör det enkelt, öppna upp den externa hårddisken men inte så den täcker hela skärmen.
Gå in i D-mappen, dra C-mappen ut på skrivbordet. Gå sedan tillbaka till hårddisken där du har alla mappar från A till Ö, låt fönstret vara öppet och dra nu C-mappen från skrivbordet in i den externa hddn. Klart.
Men se till så du inte drar in den i en annan mapp bara.

Edit: Jag kom att tänka på att har du otur så väljer Windows att kopiera istället för att flytta mappen, det kan vara så att den gör det då du drar mappen ut från en extern hdd.
Citera
2019-03-06, 12:53
Medlem
Tack för hjälpen, nu är det fixat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här