2019-03-10, 14:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blink182
Han hängde sig, enligt brittisk media spekulerats det i att han inte orka fortsätta då han och flickvännen skulle separera och huset skulle säljas.

Mådde han dåligt innan? Att ta livet av sig enbart för att man ska separera känns väl lite väl
Citera
2019-03-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Mådde han dåligt innan? Att ta livet av sig enbart för att man ska separera känns väl lite väl
Han mådde nog dåligt innan (psykisk ohälsa) han var ute och sprang någon dag innan och var glad enligt hans personliga tränare och var ute och åt på en pub och var som vanligt. Så det ligger nog mer bakom.
Citera
2019-03-12, 23:25
Medlem
Eldrils avatar
Depression kan ju vara orsaken till separationen också, som i sin tur blev droppen. Att man är glad har inget med depression att göra.
Citera
2019-03-13, 14:54
Medlem
swebarbs avatar
Tycker det är så märkligt, så många kändisar o artister verkar ha depressioner, missbruk osv, dom har ju trots allt ändå rätt gott om pengar och man kan ju söka hjälp osv.. förstår mig inte på det riktigt.. jag har ett värre liv inte fan har jag tankar på att hänga mig själv som han gjorde.. det är bara fegt o inget annat..
Citera
2019-03-13, 15:10
Medlem
EmmyGbrgs avatar
Gripande och sanna ord av Rotten angående Flints död:

https://youtu.be/_fUk70PqVV8
Citera
2019-03-14, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmyGbrg
Gripande och sanna ord av Rotten angående Flints död:

https://youtu.be/_fUk70PqVV8
HAHAHA
Vilket jävla pundare, googlar man blandmissbrukare får man förmodligen upp denna filmsnutt högst upp på listan.
Citera
2019-03-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
HAHAHA
Vilket jävla pundare, googlar man blandmissbrukare får man förmodligen upp denna filmsnutt högst upp på listan.

Hur spelar det någon roll till vad han säger?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in