2007-07-17, 00:46
Medlem
henjses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Var hittade du den infon? Innebär det att regeringen satt kvar på nåt halvdant vis? I så fall har jag ett och annat att säga min statsvetenskaps-professor!

Eftersom landet inte kan stå utan regering, eller iaf ett verkställande utskott så måste någon ta det ansvaret tills en efterträdare kan utses. Det är väl inte så konstigt?
Citera
2007-07-31, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Helt otroligt så paranoida högern är i detta land, så fort något kritiserar eller säger något om Reinfeldt och "alliansen" så blir det ett jävla liv på folk.
Konstigt att det är legitimt att kasta skit på t.ex. G.P. men inte Reinfeldt.
I mina ögon är de lika stora kålsupare bägge två.

Jag gillar verkligen inte Moderaterna, skulle aldrig rösta på dem eftersom jag är en simpel arbetare.
Men samtidigt gillar jag inte sossarna eller Vänstern heller.
Miljöpartiet skulle jag inte pissa på om de brann.
Ä fan, jag gillar inte något parti, alla är korrupta.

Du har nog missat att det finns heltidsanställda på sveavägen som ligger ute på forum och bloggar för att skita ned motståndet?
Citera
2007-07-31, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pointis
Du har nog missat att det finns heltidsanställda på sveavägen som ligger ute på forum och bloggar för att skita ned motståndet?
Du kanske är en av dem? Snygg bump annars
Citera
2009-02-24, 23:39
Medlem
korvkioskens avatar
En polare sa till mig idag att Fredrik Reinfeldt har börjat tagit droger. Är de sant?
Citera
2009-02-24, 23:46
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvkiosken
En polare sa till mig idag att Fredrik Reinfeldt har börjat tagit droger. Är de sant?

Ja, jag såg honom på V förra helgen. Han å Roth körde "vem kan dra längst i ett svep". Blev lätt förvånad men sket i det, FR är ju helcool!
Citera
2009-02-24, 23:58
Medlem
ibanez2s avatar
Vet inte om den är så stirrande men de där hundvalpsögonen som många hade som anledning för att rösta på honom är desto mer irriterande.
Citera
2009-02-25, 01:53
Medlem
franges avatar
Ja men grattis tamejfan, det här kan vara den mest korkade trådbumpningen sen hösten -94!
Citera
2009-02-25, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bofredrik
J. Nu är det så att min käresta A är en vacker kvinna

Upp med Bildbevis !
Citera
2009-02-25, 06:48
Medlem
brianmolkos avatar
Vad pysslar han med idag, varför lät han Maud uttala sig, var han inte hemma, kanske kollade på en Ö han får i gåva ...
Citera
2009-02-25, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad pysslar han med idag, varför lät han Maud uttala sig, var han inte hemma, kanske kollade på en Ö han får i gåva ...

Han var ute och köpte en present åt bröllopsparet. Denna gång skall regeringen överträffa sig själva och platt-TV:n som de köpte när Victoria fyllde 30 år, det ryktas om att det blir en SAAB.
Citera
2009-06-04, 21:03
Medlem
haschzors avatar
Jag som är snurrig eller är det ingen som skvallrat om rajjan på tre år? Förvisso tycks han ju vara en oklanderlig herre som privatperson men något kul måste det väl finnas att säga?
Citera
2009-06-04, 22:55
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haschzor
Jag som är snurrig eller är det ingen som skvallrat om rajjan på tre år? Förvisso tycks han ju vara en oklanderlig herre som privatperson men något kul måste det väl finnas att säga?
Enligt obekräftade uppgifter är han släkt med Alfons Åberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in