2009-06-19, 14:48
Medlem
Någon som vet hur lång Reinfeldt är? Min polare - som såg Reinfeldt på Stortorget i Malmö - blev förvånad över hur "kortväxt och smal" han visade sig vara.

Min uppfattning har alltid varit att Fredrik är 1.85 och väger 90 kg.
Citera
2009-06-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Någon som vet hur lång Reinfeldt är? Min polare - som såg Reinfeldt på Stortorget i Malmö - blev förvånad över hur "kortväxt och smal" han visade sig vara.

Min uppfattning har alltid varit att Fredrik är 1.85 och väger 90 kg.

Det var kanske Jeppe Johnsson din polare såg?

Min uppfattning är att han är 1.85 och väger 115 kg.
Citera
2009-06-19, 18:40
Medlem
Worezs avatar
Det så kallade mediadrevet existerar inte i Sverige, Med lite undersökande statistik hade det då upptäckt en stor skandal med stort S. Jag låter det gå en vecka, händer det inget så kommer det komma ett avslöjande här.
Citera
2009-06-19, 20:55
Medlem
Snurrens avatar
Vi väntar med spänning!
Citera
2009-06-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Det så kallade mediadrevet existerar inte i Sverige, Med lite undersökande statistik hade det då upptäckt en stor skandal med stort S. Jag låter det gå en vecka, händer det inget så kommer det komma ett avslöjande här.

Jag är också nyfiken på vad det är för statistik du sitter inne med som kommer att skapa skandal.
Citera
2009-06-19, 22:03
Medlem
Kenty-59s avatar
Är det sant att han har negerblod i sig..
Citera
2009-06-20, 02:02
Medlem
Worezs avatar
Kan inte hålla mig helt, utan kan säga så här. En statsministerfru har inte samma fokus på sig som en statsminister även om Filippa är hyffsat känd. Detta kan leda till att vissa obehagliga siffror och händelser tas bort från rampljusets stjärna.
Citera
2009-06-27, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worez

jadu, nu har det gått en vecka, fram med det
Citera
2009-06-27, 12:27
Medlem
laziales avatar
Det här än inte om just Fredrik Reinfeldt men om hans son, det borde ändå passa in. Jo för att komma till saken, det är inget speciellt men sonen gick i skola i Täby under oppositionstiden. När pappa blev statsminister lade pappa Fredrik fram ett förslag där han rådde sonen som heter Gustav att byta till VRG Djursholm. Tja, mamma Reinfeldt var ju kommunalråd i Täby kommun. Då passar han på när frugan får en annan position för då duger inte skolan i Täby som låg under frugans ansvar.
Citera
2009-06-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laziale
Det här än inte om just Fredrik Reinfeldt men om hans son, det borde ändå passa in. Jo för att komma till saken, det är inget speciellt men sonen gick i skola i Täby under oppositionstiden. När pappa blev statsminister lade pappa Fredrik fram ett förslag där han rådde sonen som heter Gustav att byta till VRG Djursholm. Tja, mamma Reinfeldt var ju kommunalråd i Täby kommun. Då passar han på när frugan får en annan position för då duger inte skolan i Täby som låg under frugans ansvar.

mmm

Om jag ska säga vad jag tror så är det nog mer att han vill att sonen ska gå i Djursholm än om att han inte vill att sonen ska gå i Täby.
och det är isf inte så konstigt, kontakter som knyts på vrg torde vara "bättre" än de i Täby.

men vad vet jag...
Citera
2009-06-29, 06:13
Bannlyst
Min hångelsvåger

FR hånglade, under sin tid i MUF, upp min blivande fru, händerna på rattarna o hela paketet.
Enligt henne var han inte alls oäven med sin tunga.
Citera
2009-06-29, 07:05
Medlem
Innovators avatar
Är det sant, vad ryktet säger, att även Fredde är något av en gammal frihetsfrontare? Eller är det skönmålande omskrivningar så här i efterhand? Gammal såsse som alla andra eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in