2006-02-26, 04:34
Medlem
rogerks avatar
Styrelsearvodet

När BR blev ordförande i BRF Venus så fördubblades styrelsens arvode. BR Såg dessutom till att hälften av arvodet gick till ordföranden dvs honom själv. Han driver föreningen som om den var hans eget företag.
Citera
2006-02-26, 05:03
Medlem
Rooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeTheBike
Och det skulle vara av intresse för att???

Oj! Taggarna utåt?

Det är ju exakt mitt i prick vad denna tråd skall handla om...
Citera
2006-02-26, 07:20
Medlem
fluke12s avatar
Det ska bli spännande att se om nån polisanmälan för förtal lämnas in
Finns det substans i påståendena i mailen så vore det ju väldigt korkat.....
Citera
2006-02-26, 08:10
Medlem
TrialByErrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansScheike
Vilka av hans slutsatser är fel?
Alla utom att SAP = LO och Centern tidigare benämnts Bondepartiet, i övrigt är det nonsens.

LO propagerar för SAP på arbetsplatser på tid som skall vara Fackarbete, dvs företagen betalar SAP för att de ska valarbeta. Korruption jajjamensan. Så min poäng är att LO (som tidigare utövade kollektivanslutning och obligatoriskt medlemskap i SAP) och SAP sitter så ihop att tal om misstänkt jävighet borde en socialdemokrat tala tyst om.
Citera
2006-02-26, 08:13
Medlem
TrialByErrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooney
Oj! Taggarna utåt?

Det är ju exakt mitt i prick vad denna tråd skall handla om...

Förklara hur detta är relevant för Fredrik Reinfeldt?
Försöker du påskina att Fredrik är brottsling för att rykten gör gällande att hans pappa skulle använt dubiösa metoder? Vad är kopplingen?

Sant eller inte det är helt irrelevant om en släkting till en person gjort omoraliska saker eller hur? Eller ska vi börja leta brottslingar i alla ledande S politikers släkt för att på något sätt påskina att deras vandel är klandervärd? Var är relevansen, det är det jag undrar.
Citera
2006-02-26, 09:33
Medlem
Rooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrialByError
Förklara hur detta är relevant för Fredrik Reinfeldt?
Försöker du påskina att Fredrik är brottsling för att rykten gör gällande att hans pappa skulle använt dubiösa metoder? Vad är kopplingen?

Sant eller inte det är helt irrelevant om en släkting till en person gjort omoraliska saker eller hur? Eller ska vi börja leta brottslingar i alla ledande S politikers släkt för att på något sätt påskina att deras vandel är klandervärd? Var är relevansen, det är det jag undrar.

Skämtar du? Vem har påstått att Reinfeldt är en brottsling?

Läs trådskaparens inlägg en gång till, särskilt det här:

Citat:
* Är det verkligen sant att Fredrik Reinfeldt pappa Bruno Reinfeldt kuppade till sig makten i Täbys HSB-förening Venus med maffialiknande metoder?

I den här tråden skvallrar vi...
Citera
2006-02-26, 15:32
Medlem
erikbes avatar
Reinfeldts bror Magnus spelade fikusen Sebastian i höjdarserien på TV4, Skilda Världar
Citera
2006-02-26, 15:35
Medlem
TrialByErrors avatar
Citat:
Skämtar du? Vem har påstått att Reinfeldt är en brottsling?

Läs trådskaparens inlägg en gång till, särskilt det här:

I den här tråden skvallrar vi...
Jag frågar vad relevansen på Reinfeldts pappas vandel är i en tråd som heter Fredrik Reinfeldt - vad kan stämma? En tråd vars enda syfte alltså är att smutskasta Fredrik Reinfeldt. Du kanske inte förstod det?
Så återigen, vad spelar det för roll om det är sant för Fredriks del?
Citera
2006-02-26, 15:40
Medlem
Rooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrialByError
Jag frågar vad relevansen på Reinfeldts pappas vandel är i en tråd som heter Fredrik Reinfeldt - vad kan stämma? En tråd vars enda syfte alltså är att smutskasta Fredrik Reinfeldt. Du kanske inte förstod det?
Så återigen, vad spelar det för roll om det är sant för Fredriks del?

Du kan tolka vad tråden skall handla om precis hur du vill, men trådskaparen frågar specifikt om det som påstås om Reinfeldts pappa stämmer, så det är i allra högsta grad relevant om någon svarar på detta.

Jävlar i mig vilken helig ko Reinfeldt var då... Det är naturligvis totalt ointressant ur en politisk synvinkel huruvida detta påstående stämmer eller inte och är av ingen betydelse för hur Reinfeldt är som politiker, privatperson eller laglydig svensk medborgare. Återigen, frågan är ställd i skvaller...
Citera
2006-02-26, 15:46
Medlem
TrialByErrors avatar
Citat:
Du kan tolka vad tråden skall handla om precis hur du vill, men trådskaparen frågar specifikt om det som påstås om Reinfeldts pappa stämmer, så det är i allra högsta grad relevant om någon svarar på detta.

Jävlar i mig vilken helig ko Reinfeldt var då...

Inte fan är han det, ni får vältra er i gyttja bäst ni vill jag var bara nyfiken på vad relevansen av hans pappas vandel är i sammanhanget.
Vi kan ju alltid dra upp att Reinfeldts andra kusins frus hund har tre testiklar...
Vad är relevansen i sammanhanget, förstår du nu eller ska jag måla med kritor?
Citera
2006-02-26, 16:31
Medlem
MikeTheBikes avatar
Citat:

Jävlar i mig vilken helig ko Reinfeldt var då... Det är naturligvis totalt ointressant ur en politisk synvinkel huruvida detta påstående stämmer eller inte och är av ingen betydelse för hur Reinfeldt är som politiker, privatperson eller laglydig svensk medborgare. Återigen, frågan är ställd i skvaller...

Frågan är ställd i skvaller med direkt hänsyftning till att svärta ner en person som redan utsatts för en sanktionerad hat-kampanj från Socialdemokraterna.

Så varför har du egentligen ställt frågan? Det är bara att erkänna!
Citera
2006-02-26, 16:38
Medlem
rogerks avatar
Men det finns ju ett sant svar bakom frågan!!!! Ska man bara bortse från det då? Speciellt när fadern utnyttjat partiet och sin posiion för egen vinnings skull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in