Jag hör naturligtvis att dom sjunger det där flyg flyg flyg flygresor. se aha... Men jag tycker mig höra något om "käpprätt" Någon som kan hjälpa mig lösa denna gåta😂
Jag hör naturligtvis att dom sjunger det där flyg flyg flyg flygresor. se aha... Men jag tycker mig höra något om "käpprätt" Någon som kan hjälpa mig lösa denna gåta😂
fett-lätt gissar jag?
Plätt-lätt som andra alternativ, men det är väl ett uttryck som ungdomen idag inte hört.
Låter så fel med "fett lätt", helt otroligt att de inte valde "sprättlätt" eller "plättlätt"!
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Är väl för att låta lite moderna och ungdomliga.
Käpprätt/Ett sätt/Fett lätt.. Riktigt bra vokalrim
Katterna är söta dock.
Vad hände för övrigt med Iprenreklamen.. Den dängan kan man ju utantill fortfarande.
Precis! Jag tycker förvisso inte att "sprättlätt" eller "plättlätt" låter så jäkla bra heller. Kidsen säger ju saker som "fett nice", så "fett lätt" går säkert hem där också. Annars hade de helt enkelt kunna gå med "sjukt lätt".
"Fett lätt" tycker jag också, det är verkligen knepigt att höra vad de sjunger, jag kommer ihåg en hit med stakka bo där refrängen läs så här ungefär "here we go again - a gaba heyheyhey a gaba heya gaba heyflap" var det bara ljud eller var det riktiga ord som jag inte hörde?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!