2020-12-03, 11:05
Medlem
Annahannapannas avatar
Podden suger utan Jakob. Sg att de bytt bild till Jonas och Hans nu. En frklaring vore ju inte helt ondig!
Citera
2020-12-03, 11:53
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debicboi
In med Jakob qvist igen, han och Jonas r ju oslagbara. Ett annat alternativ hade ju varit att f in ngon tjej, tror det hade varit kul med en kvinnlig syn p vissa mnen.
Hans r ju grym. Frstr inte vad alla jiddrar om.
Citera
2020-12-03, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annahannapanna
Podden suger utan Jakob. Sg att de bytt bild till Jonas och Hans nu. En frklaring vore ju inte helt ondig!

r det Hasse W eller Lindskow som kuvar Jonas numera s att han hller sig inom dom rtta ramarna??

Stmmer det som sgs att Jonas tog Hans sida nr Jonas och Hans rk ihop duktigt i korridoren infr Hans frsta avsnitt?

Ryktet sger att Jake the snake var helt ovetandes om Hasses intrng i podden och att bda tv brjade veva nr dom mttes i korridoren p vg till studion?? Slutade med att Jonas bad Jakob att inte vara en sdan surfitta och dr och d gick allt t helvette. :-(

Lindskows fel precis som man misstnkte frn frsta brjan
Citera
2020-12-03, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer

Hittade precis Emma Wiklunds troll-konto
Citera
2020-12-03, 15:04
Medlem
KurreCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
https://stoppapressarna.se/svenskt/e...lund-separerar

Hittade precis det hr. Kan Jake the snake ha varit dr och viftat med sin snake och drfr ftt VHS-recensenten och supermodellen att g skiljda vgar???

Det frklarar en hel del tycker jag. Det r nog en msesidig avsky samt maktkamp dessa tv herrar emellan. Ngon som vet om ngon av dem har vldsamma tendenser?

Stoppa pressarna-artikeln r 5 r gammal och Hans och Emma r skrivna p samma adress fortfarande december 2020, s skilsmssoryktena d var nog verdrivna, eller s lappade de ihop det p ngot stt.

Ngon annan skrev hr att det skulle ha varit ngot mellan Emma och Jakob redan p hgstadiet!?
Det r knappast troligt d Emma r uppvuxen i Huskvarna medan Jakob stndigt har terkommit till sin uppvxt i Jakan. Dessutom r Emma tre r ldre n Jakob.

Man vill lsa mer troliga scenarion vad som kan ha skurit sig mellan Hans och Jakob.
Citera
2020-12-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurreCurry
Stoppa pressarna-artikeln r 5 r gammal och Hans och Emma r skrivna p samma adress fortfarande december 2020, s skilsmssoryktena d var nog verdrivna, eller s lappade de ihop det p ngot stt.

Ngon annan skrev hr att det skulle ha varit ngot mellan Emma och Jakob redan p hgstadiet!?
Det r knappast troligt d Emma r uppvuxen i Huskvarna medan Jakob stndigt har terkommit till sin uppvxt i Jakan. Dessutom r Emma tre r ldre n Jakob.

Man vill lsa mer troliga scenarion vad som kan ha skurit sig mellan Hans och Jakob.

Det logiska r nd att det r Hasses fru som r kilen i berget. Men visst, r det ngon annan som kan frklara varfr det blivit shr?

IOM att Jonas r belagd med munkavle av ngon outgrundlig anledning s mste ngon annan trda fram, det r det minsta som lyssnarna r vrda efter alla dessa r.

Jag vntar fortfarande p motreplik frn the snake efter det grova hn han utsattes fr i veckans avsnitt.
Citera
2020-12-03, 22:51
Medlem
Clive-Hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Hittade precis Emma Wiklunds troll-konto
Men hans r bra.
Citera
2020-12-09, 17:07
Medlem
Jakob kom tillbaks
Citera
2020-12-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer

Hller med!
Nr Jakob var med konstaterade jag att det sannerligen var Jonas som var behllningen.
Och Hans funkar utmrkt. Knns kanske ocks som om han ligger p en lite hgre intelligensniv n Jakob, vilket jag personligen knner mig mera bekvm med.

Vill ppeka att jag inte alls har samma sikter som dessa gubbar alla gnger, men att jag nd tycker om att lyssna p podden.
Senast redigerad av vinter-natt7 2020-12-09 kl. 18:52.
Citera
2020-12-09, 20:14
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Hller med!
Nr Jakob var med konstaterade jag att det sannerligen var Jonas som var behllningen.
Och Hans funkar utmrkt. Knns kanske ocks som om han ligger p en lite hgre intelligensniv n Jakob, vilket jag personligen knner mig mera bekvm med.

Vill ppeka att jag inte alls har samma sikter som dessa gubbar alla gnger, men att jag nd tycker om att lyssna p podden.
Hans har ju en otroligt lugn och skn rst, jmfrt med basala hetsiga Jonas. Det r skn kontrast som blir helt perfekt.
Citera
2020-12-10, 01:46
Medlem
Lyssnat p ngra avsnitt och visst kan man skratta till ibland, men verlag r det rtt trisst. Man tar ngra grejer som hnt sista tiden, drar in ngra historiska referenser och blandar det med anekdoter, men det blir mest mellanmjlk ver hela grejen.
Citera
2020-12-15, 09:38
Medlem
Jakob lyfte ju programmet som tusan. Han och Jonas hade mycket bra energi tillsammans. Kommer lgga ner den podden nu, Hans r ju s himla trkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in