2020-11-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Jake the snake blev sklart tjejsur nr Jonas vid flera tillfllen kallade honom fr Hans fr typ fem avsnitt sen.

Sjukt dligt att han hoppat av podden utan frklaring, jag tycker att han passar riktigt bra i Off Limits och Freakshow, kanske nnu bttre i Off Limits faktiskt.

r vl hans nya arbetsgivare som inte uppskattar tonen troligtvis.
Citera
2020-11-06, 23:56
Medlem
NoelBabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
r vl hans nya arbetsgivare som inte uppskattar tonen troligtvis.
Menar du hans nya arbetsgivare Gry? Som jag har frsttt det hela skrev Hans kontrakt med Rockklassiker dr Jakob arbetade, men The Snake hatade filmkritikern till den milda grad att han sade upp sig frn gigget. I och med att Hans precis hade lmnat Gry passade Jakob p att hoppa in som Hans ersttare i ett slags rockad. De bytte jobb helt enkelt. Nu spekulerar jag, men jag kan tnka mig att Jonas ville ha ytterligare en sidekick i Off Limits i form av Hans, vilket Jacke inte kunde godta. Jakob lmnade podden omedelbart och ersattes av drmed Hans, fr andra gngen i sin karrir, men denna gng utan att haka p Hasses fre detta arbetsgivare. De tv har definitivt ngonting otalt.
Citera
2020-11-07, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelBaba
Menar du hans nya arbetsgivare Gry? Som jag har frsttt det hela skrev Hans kontrakt med Rockklassiker dr Jakob arbetade, men The Snake hatade filmkritikern till den milda grad att han sade upp sig frn gigget. I och med att Hans precis hade lmnat Gry passade Jakob p att hoppa in som Hans ersttare i ett slags rockad. De bytte jobb helt enkelt. Nu spekulerar jag, men jag kan tnka mig att Jonas ville ha ytterligare en sidekick i Off Limits i form av Hans, vilket Jacke inte kunde godta. Jakob lmnade podden omedelbart och ersattes av drmed Hans, fr andra gngen i sin karrir, men denna gng utan att haka p Hasses fre detta arbetsgivare. De tv har definitivt ngonting otalt.

Du har helt rtt och nr Jonas av misstag kallade Jake the snake fr Hans flera gnger s blev han s satans less att han slutade.

Jag tror att det har med Hans fru att gra, visst gick Jake the snake och Emma Wiklund p samma hgstadie? Jag gissar att det r ngon gammal fejd runt henne som gr att Jake inte str ut med att vara i samma rum som Hans.

Jag kan p stt och vis frst honom. Hasse verkar lite dryg samt har en svinfrsch fru, vem fan hatar inte honom?????
Citera
2020-11-07, 07:20
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/e...lund-separerar

Hittade precis det hr. Kan Jake the snake ha varit dr och viftat med sin snake och drfr ftt VHS-recensenten och supermodellen att g skiljda vgar???

Det frklarar en hel del tycker jag. Det r nog en msesidig avsky samt maktkamp dessa tv herrar emellan. Ngon som vet om ngon av dem har vldsamma tendenser?
Citera
2020-11-11, 19:35
Medlem
Vad var det Hans sa i brjan av dagens avsnitt? Vad hette idioten som satt hr innan mig eller ngot liknande. Kan ta fel p ordet idiot men det var inte snllt.
Vad har hnt egentligen?
Citera
2020-11-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
Vad var det Hans sa i brjan av dagens avsnitt? Vad hette idioten som satt hr innan mig eller ngot liknande. Kan ta fel p ordet idiot men det var inte snllt.
Vad har hnt egentligen?

Jakob har satt p Hans f.d fru. Den brjade Hans att jobba i samma hus som Jonas och Jakob varp helvetet brt ut
Citera
2020-11-12, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Jakob har satt p Hans f.d fru. Den brjade Hans att jobba i samma hus som Jonas och Jakob varp helvetet brt ut
Har du ngon mer klla utver stoppa pressarna? Det str inte mer n de ska separera dr.
Citera
2020-11-17, 20:28
Medlem
Hombre-de-Skandias avatar
Sknt att slippa hycklaren Jakob faktiskt. Ena veckan spelade Alex & Sigge upp "Off Limits" i sin podd, vilket Jakob och Jonas replikerade i nsta avsnitt. Veckan drp r Schulman gst i Jakobs tjejpodd "Freakshow" och INTE ETT ORD nmns om det intrffade. Snacka om kappvndare. Hans verkar faktiskt jvligt mycket roligare dessutom.
Citera
2020-11-18, 10:42
Medlem
Dimaks avatar
Inget avsnitt har kommit upp n, det r onsdag,dagens hjdpunkt ju!
Citera
2020-11-18, 18:04
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Inget avsnitt har kommit upp n, det r onsdag,dagens hjdpunkt ju!

Var in redan vid 04. Inget avsnitt. Nh, fr vl vnta lite. In igen vid 07.30. Inget avsnitt. Hpp. Ngon r vl morgontrtt, tnkte jag med paniken vxande. In igen vid 12.30. INGET FUCKING AVSNITT??!!!!

DEN HR DAGEN GICK JU HELT T HELVETE!

Var hller de hus?! Har ngon av dem insjuknat eller har demonproducenten lessnat totalt p Jonas nu?
Citera
2020-11-18, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Var in redan vid 04. Inget avsnitt. Nh, fr vl vnta lite. In igen vid 07.30. Inget avsnitt. Hpp. Ngon r vl morgontrtt, tnkte jag med paniken vxande. In igen vid 12.30. INGET FUCKING AVSNITT??!!!!

Var hller de hus?! Har ngon av dem insjuknat eller har demonproducenten lessnat totalt p Jonas nu?
Dubbel
Senast redigerad av conny-kaka 2020-11-18 kl. 18:26.
Citera
2020-11-18, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo

De r i karantn och gr inte radio p morgnarna heller.
Jag var frbered p att det inte skulle bli ngot avsnitt d de inte dk upp p radion igr.
r det frsta gngen det inte blir ngot sedan starten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in