Citat:
Ursprungligen postat av
NoelBaba
Menar du hans nya arbetsgivare Gry? Som jag har frsttt det hela skrev Hans kontrakt med Rockklassiker dr Jakob arbetade, men The Snake hatade filmkritikern till den milda grad att han sade upp sig frn gigget. I och med att Hans precis hade lmnat Gry passade Jakob p att hoppa in som Hans ersttare i ett slags rockad. De bytte jobb helt enkelt. Nu spekulerar jag, men jag kan tnka mig att Jonas ville ha ytterligare en sidekick i Off Limits i form av Hans, vilket Jacke inte kunde godta. Jakob lmnade podden omedelbart och ersattes av drmed Hans, fr andra gngen i sin karrir, men denna gng utan att haka p Hasses fre detta arbetsgivare. De tv har definitivt ngonting otalt.
Du har helt rtt och nr Jonas av misstag kallade Jake the snake fr Hans flera gnger s blev han s satans less att han slutade.
Jag tror att det har med Hans fru att gra, visst gick Jake the snake och Emma Wiklund p samma hgstadie? Jag gissar att det r ngon gammal fejd runt henne som gr att Jake inte str ut med att vara i samma rum som Hans.
Jag kan p stt och vis frst honom. Hasse verkar lite dryg samt har en svinfrsch fru, vem fan hatar inte honom?????