• 1
  • 2
2006-02-27, 21:24
Medlem
Mikaeldwights avatar
Jag skrattar jämt på hennes väderuppläsningar, hon tabbar sig varje gäng och undrar hur hon fick jobbet, hon gjorde väl "rätt kille rätt tjänst" ?
Hennes häck skulle jag inte röra ens för betalning..
Citera
2006-02-27, 22:02
Medlem
WK4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaeldwight
Jag skrattar jämt på hennes väderuppläsningar, hon tabbar sig varje gäng och undrar hur hon fick jobbet, hon gjorde väl "rätt kille rätt tjänst" ?
Hennes häck skulle jag inte röra ens för betalning..

Spenderade delar av min lumpentid på F16 i Uppsala (92-93) och då var hon nybakad fänrik eller möjligen löjtis på väder där så hon har iaf kunskapen till skillnad från en del tidigare vädertjejer (klart läcker då var hon i mitt tycke)!

Är väl för övrigt en del andra väderpresentatörer som har den bakgrunden? Sune nånting hörde väl hemma ute på Berga?
Citera
2006-02-27, 23:47
Medlem
david_båths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WK4
Är väl för övrigt en del andra väderpresentatörer som har den bakgrunden? Sune nånting hörde väl hemma ute på Berga?
Lage Larsson också.
Citera
2006-02-28, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david_båth
Lage Larsson också.

Jupp, och det var där Madeleine inledde sin karriär. Därav helikopterluder antar jag
Citera
2006-02-28, 10:37
Medlem
Snajpers avatar
Jag kan med 100%- ig säkerhet säga var hon brukar fira bl.a. jul, nyår och påsk. Det kan jag göra eftersom min farbror äger skidanläggningen där hon och hennes bock har/ hyr en stuga. Hon har jävligt skrikiga och osnutna ungar.

/Snajper
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in