• 1
  • 2
2006-02-24, 16:39
Medlem
Mikaeldwights avatar
Väder tjejen på kanal 4, har någon något skvaller ?
Citera
2006-02-24, 16:51
Medlem
koffeinists avatar
något annat än att jag har hört av en säker källa att hon har en bra puthäck som förtjänar maximal exposure ? Nej, tyvärr...
Citera
2006-02-24, 17:08
Medlem
Mikaeldwights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffeinist
något annat än att jag har hört av en säker källa att hon har en bra puthäck som förtjänar maximal exposure ? Nej, tyvärr...

Puthäck ? , kanske för 15år sedan ..
Citera
2006-02-24, 17:17
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaeldwight
Puthäck ? , kanske för 15år sedan ..

Vadå då? Om du tycker det är en gammal kärring, så vadan intresset?
Citera
2006-02-24, 17:46
Medlem
Mikaeldwights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Vadå då? Om du tycker det är en gammal kärring, så vadan intresset?

Jag jobbade med henne för 15år sen, undrade bara om någon hadde skvaller om henne....
Jag kan ju bjuda på lite, hon kallades "M.W.H.L" ..
"Helikopter luder" , Bergh hennes make är/var stridspilot .
Citera
2006-02-24, 17:52
Medlem
koffeinists avatar
Citat:
Jag jobbade med henne för 15år sen, undrade bara om någon hadde skvaller om henne....

Intressant, du satt ju inne på lite detaljkunskaper ändå Smeknamn har en tendens att säga en hel del om personen. Jag vidhåller dock att hon har en puthäck, när hon vänder sig för att peka på kartan syns det tydligt, finns ingen annan meterologtjej som kommer nära avseende detta kriterium (up yours, Tine! )
Citera
2006-02-24, 17:55
Medlem
Mikaeldwights avatar
Nej, Tine skulle jag aldrig sparka ur sängen...
Westin skulle jag byta mot en rostig moped, ?
Citera
2006-02-24, 19:50
Medlem
För det första så måste jag säga att hon heter Tone och inte något annat!
Sen kan man hålla med att båda har snygga bakar men på olika sätt, men det är bara en av dom som kan röra sig så där underbart framför rutan så att man inte kommer ihåg vad det blir för väder och att man har bliken fäst på ett "speciellt ställe" och det är själv klart underbara Tone!

Någon som har något skvaller om henne?
Citera
2006-02-26, 19:59
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:

Hmmmm, när jag gjorde lumpen (-77) på F7 Såtenäs, så hade vi en ilsken fanjunkare som hette Westin. Han hade 3 döttrar och bodde inne på flottiljen.
Alla kan fatta läget!
Kan Madelene vara en av dom månne? Eller är hon för ung för det?

Majorn hade dessutom två döttrar i gångbar ålder bodde precis utanför.
En kompis var på dans och fick napp, följde med en brud hem och umgicks med henne under natten.
På morgonen, när han lämnade hennes rum, fick han anledning att säga "Godmorgon Majorn!" Han tyckte det var rätt pinsamt en stund, men det gick över. Egentligen var det ju rätt "sportigt"!

Blue
Citera
2006-02-27, 16:55
Medlem
Mikaeldwights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Hmmmm, när jag gjorde lumpen (-77) på F7 Såtenäs, så hade vi en ilsken fanjunkare som hette Westin. Han hade 3 döttrar och bodde inne på flottiljen.
Alla kan fatta läget!
Kan Madelene vara en av dom månne? Eller är hon för ung för det?

Majorn hade dessutom två döttrar i gångbar ålder bodde precis utanför.
En kompis var på dans och fick napp, följde med en brud hem och umgicks med henne under natten.
På morgonen, när han lämnade hennes rum, fick han anledning att säga "Godmorgon Majorn!" Han tyckte det var rätt pinsamt en stund, men det gick över. Egentligen var det ju rätt "sportigt"!

Blue

Det stämmer det var pappa westin det,
rätt ökänd efter att ha flugit helicopter under ölandsbron,
Mikael
Citera
2006-02-27, 17:20
Medlem
Elko81s avatar
Gillar segling

Eller nåt. Hon har i alla fall skrivit en bok med en båt på omslaget. Den handlar kanske om båtväder typ.
Jag var på en fest som hon var på nyligen. Hon gick omkring och var sådär supersupertrevlig mot alla. Alldeles FÖR trevlig för att jag skulle vilja byta några ord om senaste seglarjackemodet...
Citera
2006-02-27, 19:27
Medlem
Fy fan för sådana där proffstrevliga människor på partyn! De tror att de är förmer liksom. Tacka vet jag folk som kan dynga till och svina som folk. Fast sjyst baja har allt det där väderspöket. Men det är nog inte många år förrän den har rasat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in