• 1
  • 2
2019-02-24, 09:17
Medlem
Nån som har mer info?

https://www.expressen.se/gt/skottlos...g-fyra-gripna/
Citera
2019-02-24, 10:26
Medlem
Det var några gäster/fyllon som ansåg sig blivit illa behandlade under kvällen enligt rykten.
Citera
2019-02-24, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agrymmi
Det var några gäster/fyllon som ansåg sig blivit illa behandlade under kvällen enligt rykten.

Trodde det nästan med. Men radikalt att åka hem och ta fram skjutarn. Men inget förvånar längre. Då är de väl ute igen om nån dag
Citera
2019-02-24, 10:32
Medlem
”Skottlossningen inträffade mot Harrys Bar och Nattklubb i Jönköping. Ägare, Jon Espeset vill nu fokusera på att ta hand om personalen.

– Det här är otroligt förfärligt, men det speglar tyvärr hur Sverige ser ut idag, säger han. ”

https://www.jnytt.se/article/misstan...ala-jonkoping/
Citera
2019-02-24, 10:59
Medlem
Vilken sorts folk är det denna gång? Vita, svarta eller mellanbruna? När nån blir kränkt så går radarn igång, nej jag har inga fördomar....
Citera
2019-02-24, 11:03
Medlem
Tubalkains avatar
Var väl bara en tidsfråga? Kan inte påminna mig att Jönköping har haft några incidenter av denna typen tidigare. Någon som har koll?

Gällande Harrys har det blivit ett ganska trevligt ställe. Jag besökte det för en tid sedan och såg deras krogshow. Riktigt bra. I och med att klassen på stället har höjts så har det också blivit svårare för drägg att komma in. Skulle tro att det är ett av dessa drägg som blivit nekat, känt sig kränkt och sedermera hämnats.
Citera
2019-02-24, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubalkain
Var väl bara en tidsfråga? Kan inte påminna mig att Jönköping har haft några incidenter av denna typen tidigare. Någon som har koll?

Gällande Harrys har det blivit ett ganska trevligt ställe. Jag besökte det för en tid sedan och såg deras krogshow. Riktigt bra. I och med att klassen på stället har höjts så har det också blivit svårare för drägg att komma in. Skulle tro att det är ett av dessa drägg som blivit nekat, känt sig kränkt och sedermera hämnats.

Tror det samma. Men håller med föregående om att det lutar mest åt invandrare eller knarkare. Nåt gäng i Jönköping som är extra crazy?
Citera
2019-02-24, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubalkain

2011 var det massa skottlossningar mot diverse pizzerior. Och nån syriansk förening.
Citera
2019-02-24, 12:14
Medlem
Bra gjort iaf att stå emot gatugängen. "Inga flickor från gettot? inga pojkar från gettot".
Senast redigerad av Sunfire 2019-02-24 kl. 12:47.
Citera
2019-02-24, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miestaruler
Trodde det nästan med. Men radikalt att åka hem och ta fram skjutarn. Men inget förvånar längre. Då är de väl ute igen om nån dag
Pinsamt
Tycker gammalt hederligt slagsmål är både roligt och ärligt
Jävla fjollor
Citera
2019-02-24, 13:49
Medlem
Så jäkla bra av polisen att gripa dom 👏🏼👏🏼 Jönköping har varit förskonade mot skjutningar inne i stan. Lagstiftarna (politikerna) måste sätta stopp för dessa skjutningar NU!
Citera
2019-02-24, 15:22
Abbas eller Ahmed?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in