Hej.
Jag satt nyss vid köksbordet och åt falukorv. Och sen slickade jag mig runt munnen som man normalt gör, och då kände jag en knöl, en stenhård knöl på min fagra överläpp. Så jag reste mig upp och gick ut till hallen, tände lampan till hallspegeln och började undersöka..
Vid min undersökning där i hallen så upptäckte jag att det satt en finne på min överläpp.
Är det ens möjligt började jag tänka. Den var helt kritvit och såg helt allmänt ut som en finne.
Klämde den såklart, och ut kommer en vit sås... Behöver inte prata mer om detaljer. Ni förstår nog vad jag menar med det.. usch... finnar på andra människor vill man inte tänka på. Nog med mina egna, eller sina i det här fallet eftersom du läser detta.. Hej främling
Det är absolut inte herpes, för jag har inte den där tunga och dunkande känslan i överläppen.
Svider och dunkar. ah ni vet.. Eller så kanske ni inte gör det. Men så känns iallafall ett herpes utbrott i början.. AJ
Så är det verkligen möjligt att man kan få en acne på överläppen?
Aldrig hört om nått sånt, inte heller att någon haft det. Har sökt lite och kunde bara hitta en kort tråd på ett annat forum utan direkta svar. Så jag tar mig lite tid och skriver här, Folk på Flashback har ju mer kunskap. och i allmänt så är det fler som läser här.