2019-02-23, 03:47
Medlem
Mötte en person i mörkrock och han såg lite misstänksam ut. Jag observerade en liten grön diod precis brevid örat och undrar nu var det var?

Vad kan den gröna dioden varit?

Min gissning är ett enörat headset. Men förstår inte varför polisen skulle använda ett sådant som lyser.. hjälp mig vad tror ni?
Citera
2019-02-23, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smiire
Mötte en person i mörkrock och han såg lite misstänksam ut. Jag observerade en liten grön diod precis brevid örat och undrar nu var det var?

Vad kan den gröna dioden varit?

Min gissning är ett enörat headset. Men förstår inte varför polisen skulle använda ett sådant som lyser.. hjälp mig vad tror ni?

Det kan det ha varit, men utan mer info så är det omöjligt att besvara din fråga.
Citera
2019-02-23, 04:01
Medlem
clipstirlings avatar
Vad är troligast? Att du är paranoid eller att en civilpolis springer omkring i blottarrock med lysande handsfree?
Citera
2019-02-23, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clipstirling
Vad är troligast? Att du är paranoid eller att en civilpolis springer omkring i blottarrock med lysande handsfree?

Det var ett bra svar, jag tror dock att ts har somnat nu
Citera
2019-02-23, 04:47
Medlem
Venflonaortas avatar
Äldre herre med hörapparat?
Citera
2019-02-23, 10:34
Medlem
aaerligs avatar
Min kvalificerade gissning är att TS var påverkad av amfetamin eller kokain.

Jag tycker själv mig se civilpoliser lite överallt, men å andra sidan blir det ofta barer eller svartklubbar som är kända för narkotikapåverkan. Det är väl just där de är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in