Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-23, 03:46
Medlem
Hej,

Som trådtiteln säger känner jag mig lite för feg för dnp.
Istället hittade jag en "supercut v.2" med:
40mg DMAA – 10mg Albuterol – 40mg Reductil – 55mg Orlistat

Är det någon som testat?
Inte så intresserad av jämföra mot dnp för det har jag förstått är dag/natt mot vilket som helst.
Däremot om någon testat den här mixen och fått några resultat utav det?

Orlistat känns inte jättekul att stoppa i sig när man läser om fettdiareer och plötslig sharting
Citera
2020-02-18, 16:25
Medlem
Jag skulle gärna vilja veta mer också....
Citera
2020-02-18, 16:54
Medlem
Titanites avatar
DNP ska du inte nära alls, endast för folk som vill dö eller har extremt bra koll.

Oavsett med sån stacker kommer du behöva äta rätt och köra cardio flera gånger i veckan, så börja där istället och lägg till sådant när det tagit stop på progress.

Dessa grejer är inte helt ofarliga heller, finns en anledning till dem är borttagna för hälsorisk.

Mvh
Citera
2020-11-11, 14:28
Medlem
Kör en ketogen/carnivore så behöver du inte reductil.
dämpar hungern så mycket endå.

Dnp är väl den enda magiska fettförbrännaren men skulle aldrig råda någon att ta det. kan vara livsfarligt
Citera
2021-10-04, 23:00
Medlem
Är det någon här som provat Albuterol? Tänkte prova detta då jag inte "vågar" mig på clen. Jag tycker det är relativt svårt att få tag på anekdotisk data från folk som kört detta i deff/fettförbrännande syfte.

I kombo med bra kosthållning samt kondition, är det något att hänga i julgranen eller väger riskerna för permanent skada i det kardiovaskulära systemet tyngre än det positiva utfallet som det här läkemedlet kan ge (i det syftet vi pratar om här)?

Ni som har provat det, eftersom det är en beta-2-agonist, fick ni väldigt högt blodsocker? och isåfall hur motverkar ni det (ej insulin).
Citera
2021-10-22, 15:05
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Jag körde DNP kur under vintertid. Sjuka svettningar, på den tiden så körde jag budbil och sprang runt med T-shirt när det va -12 grader ute 😂

DNP gjorde väl en hel del men allergisk- reaktion är lätt att få och då minns jag att effekten avslog direkt. Inget jag kommer att köra igen minns att det va Quick-fix jag va uteefter men inte värt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in