2019-04-08, 23:03
  #1813
Medlem
rikastistorstans avatar
Läs inte om du inte sett fram till Robinsontävlingen:

Citera
2019-04-08, 23:12
  #1814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArchDrum
Jag retar mig lite på att allt är så välregisserat och tillrättalagt i de nya Fiji-produktionerna. De små förtroliga samtalen mellan fyra ögon är så uppenbart arrangerade, allt är in i minsta detalj klippt för att skapa dramatik och sketcherna där deltagarna låtsas förvånade och upphetsade när de "hittar" brev och flaskpost känns enbart tråkiga. Jag vill inte vara en gnällspik men det är inte utan att man längtar tillbaka till Treutigers tid när allt inte var så konstgjort och dramaturgiskt tillrättalagt. Som t ex när lagen fick för sig att spontansmyga på varandra för att stjäla utrustning, när det var vilda godisauktioner eller när Robinson-Robban var på fylledejt...

Alla program är dessvärre så nuförtiden. Allt är riggat av produktionen, så är egentligen ingen större anledning att kolla på något tävlingsprogram, tyvärr.
Citera
2019-04-09, 00:09
  #1815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Läs inte om du inte sett fram till Robinsontävlingen:


Fan va skönt nick du har haha!

Läs ej om du inte har kollat denna veckans avsnitt på cmore.
Citera
2019-04-09, 01:54
  #1816
Medlem
Kollade nyss avsnittet. Lag Nord kämpade bra, men Robert och renskötaren var verkligen usla på balans. De borde ha tagit det lugnare istället. Tusen gånger försöka springa över på samma sätt.

Rest in Peace tomatplantorna, tråkigt med råttorna.
Citera
2019-04-09, 01:57
  #1817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Fan va skönt nick du har haha!

Läs ej om du inte har kollat denna veckans avsnitt på cmore.

Vad var det för slags tävling?
Citera
2019-04-09, 02:20
  #1818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vad var det för slags tävling?

Robinsontävlingen som sänds på torsdag och finns på cmore handlade om samt info om måndag till torsdag avsnitt:
Citera
2019-04-09, 02:57
  #1819
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Robinsontävlingen som sänds på torsdag och finns på cmore handlade om samt info om måndag till torsdag avsnitt:

Citera
2019-04-09, 03:24
  #1820
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Du känner igen dig i spegeln men du vet inte vad du heter? Då förstår jag.

Fast det är ganska vanligt att ansikten är lättare att insinktivt lägga på minnet, än ett namn.

Ingen vits att bli stöddig och dryg över en sån sak.
Citera
2019-04-09, 04:56
  #1821
Medlem
MissPerky.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Sant, dom känns inte direkt överinteligenta i det där laget...

Tror Fia är rätt skarp.
Citera
2019-04-09, 07:34
  #1822
Medlem
FinSweVintages avatar
Kan någon vänlig skriva en kort rapport om situationen i Gränslandet hit? Tv4Play syns inte i Finland, tyvärr.
Citera
2019-04-09, 07:51
  #1823
Medlem
Jag fattar inte varför de fick tomatplantorna, de vann väl ingen speciell tävling med plantor som vinst? Men skit samma för de är fan helt värdelösa, det tar lång tid att få ätbara tomater även i idealiskt klimat.
Citera
2019-04-09, 07:59
  #1824
Medlem
MrsVanity1s avatar
Vete fasen hur dom ska lösa det men nu är alla intressanta /dom som gjorde bra tv borta.
Dom måste börja ta in mer folk som är intressanta/gör "bra tv" ,inte bara 2 ev 3 st.

För nu är Robinson urtrist......
__________________
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-04-09 kl. 08:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in