2019-02-20, 21:11
Medlem
KnarkandeKamels avatar
Tjena!

Hoppas jag lagt detta på rätt plats.
Är det någon som vet något om outactive.com?
De säljer billig friluftsutrustning på nätet och gör reklam bla på instagram. Beställde en hängmatta med myggnät i från dem för ett tag sedan men inte hört ett ljud sedan stålarna drogs från kontot.
Tur att den var billig för det börjar lukta blåsning.
Citera
2019-02-20, 21:52
Medlem
hegoballs avatar
"OutActive.com is for sale" säger väl det mesta?
Citera
2019-02-20, 22:06
Medlem
KnarkandeKamels avatar
Mmm, fast outactiv.com skrev jag, utan e på slutet...
Citera
2019-02-20, 22:07
Medlem
KnarkandeKamels avatar
Eller det skrev jag tydligen inte... typo.
Det ska vara outactiv.com.
Citera
2019-02-20, 22:42
Medlem
swebarbs avatar
klart det är fake, om du ens får nåt så blir det väl nåt billigt kina skit för några kronor som mest, sidan ser ju rätt kass ut med billiga lockpriser, ingen kontakt info bara en mail liksom... nä går man på sånt får man fan skylla sig själv.
Citera
2019-02-20, 23:29
Medlem
KnarkandeKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
klart det är fake, om du ens får nåt så blir det väl nåt billigt kina skit för några kronor som mest, sidan ser ju rätt kass ut med billiga lockpriser, ingen kontakt info bara en mail liksom... nä går man på sånt får man fan skylla sig själv.

Det är klart att det är Kinaskräp, har inte trott något annat. Beställde för att ungarna kunde ha att leka i på landet. Frågan kanske var otydlig men undrade mest om någon vet om man kommer få något över huvud taget...
Citera
2019-02-20, 23:34
Medlem
Freebss avatar
Köpte en tälthängmatta eller va man ska kalla det. Det var 1 månad sen, inte fått ett skit än. Nu gav jag bara 300 så det är ingen större förlust om det skiter sig. Som tur var betalade jag genom paypal Så det finns en liten chans att jag får tillbaka pengarna.
Citera
2019-07-08, 16:49
Medlem
Jag blev blåst!
Fick iof varorna 3 mån för sent men de var fel grejor och efter 5-6 mailpåtryckningar.
Dessutom fick jag betala dubbla tull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in