2021-02-16, 05:07
Medlem
Under alla säsonger har det alltid varit två frågor kvar när programmet är slut. Nu var det bara en fråga kvar.
Citera
2021-02-16, 22:24
Medlem
Orkar inte med Cecilias gissningar... inte så kul längre
Citera
2021-02-16, 23:07
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Under alla säsonger har det alltid varit två frågor kvar när programmet är slut. Nu var det bara en fråga kvar.

Rätt säker att de bara var förra säsongen de införde att 2 kategorier ska kvarstå. De insåg väl hur mkt arbete som slösade genom att kasta 2 kategorier.

Undra hur mycket de läser här på Flashback. Förra säsongen totalsågade vi ”utvisningsbåset” pga man tog ut en deltagare. Simsalabim nu har dom infört ”powerplay” där en random deltagare går in i buren.
Citera
2021-02-16, 23:13
Moderator
Dr Kings avatar
Man får verkligen hoppas att detta är sista säsongen som Janne och Cecilia är med. De är alldeles för usla och nu är det inte längre kul att skratta åt detta heller.
Citera
2021-02-16, 23:26
Medlem
Steff83s avatar
Då kliver Gudrun och Özz in i tävlingen nästa gång.

Janne och Cecila ja. Vi får se om dom kan göra något i den förmodade jumbofinalen mot Staffan och Sara för prestigens skull lite som förra säsongen mot Morbergs.
Men sen får det räcka ja. Dom är väl det enda laget som varit med varje säsong? Och dom är inte bra och ingen utveckling sker. Och underhållningsvärdet tynar mer och mer bort. Nu är det bara upprepningar. Men det har dom nog koll på. Tittarsiffrorna är alltid i bakgrunden.
Citera
2021-02-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Undra hur mycket de läser här på Flashback. Förra säsongen totalsågade vi ”utvisningsbåset” pga man tog ut en deltagare. Simsalabim nu har dom infört ”powerplay” där en random deltagare går in i buren.

Om de läser här vill jag påtala att musikmomenten är rent hiskeligt usla när de saboterar låtar. Man spelar upp låtar baklänges eller långsamt & andra idiotiska varianter. Totalt värdelöst. Varför kan man inte bara spela en låt som vanligt? Men fåntrattarna i redaktionen har såklart tyckt att det var en förträfflig idé att köra musiken baklänges. Jag går ifrån & gör annat när eländet börjar.
Citera
2021-02-16, 23:59
Medlem
shinystars avatar
Neej, nu sjönk programmet som den tyngsta stenen. De sa "menstruerande människor". Vi är kvinnor.
Citera
2021-02-17, 11:48
Medlem
MrBraxs avatar
Två sponsrade produkter i avsnitt 12? Har ju varit med sånt innan, men känns otroligt krystat
Citera
2021-02-17, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Om de läser här vill jag påtala att musikmomenten är rent hiskeligt usla när de saboterar låtar. Man spelar upp låtar baklänges eller långsamt & andra idiotiska varianter. Totalt värdelöst. Varför kan man inte bara spela en låt som vanligt? Men fåntrattarna i redaktionen har såklart tyckt att det var en förträfflig idé att köra musiken baklänges. Jag går ifrån & gör annat när eländet börjar.

Jag tycker det är svinkul. Brukar själv ta många av låtarna snabbt och flera av deltagarna är ju oftast också väldigt duktiga. Men kan förstå om gemene man kanske inte tycker detta då jag kan tänka mig att det är svårt för många och att det skiljer sig en del från övriga moment.
Citera
2021-02-17, 19:41
Medlem
Hade mad max fel grafik, eller var det fury road som miffona inte trodde var i framtiden fortfarande, till skillnad från originalet som utspelar sig 2021....och knappast januari 2021?
Citera
2021-02-17, 20:45
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Personer som Filip och Fredrik får mig att på sätt och vis se döden som en positiv sak.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2021-02-17 kl. 20:47.
Citera
2021-02-17, 22:33
Medlem
Özz schyman bratt i samma bur kan det bli vidrigare?? Pk jude teve. Slänger teven i väggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in