• 4
  • 5
2019-02-20, 00:16
Medlem
Tjoflos avatar
Du r vrd en vanlig tjej som inte behver tas om hand.
Citera
2019-02-20, 06:42
Medlem
Jag r imponerad ver den extrema sjlviskheten i att bete sig som fan, knarka, supa och vara allmnt otrevlig, och som grdde p moset vara otrogen och sedan ha mage till att hota med sjlvmord om pojkvnnen gr slut. Att sedan ringa och grina hela natten, och f det till att det r synd om mig, inte dig, det r verkligen...ja jag saknar ord.

D har man ntt en niv av sjlviskhet som r f frunnat.

Blablabla hon r psykiskt sjuk blablabla, det ger henne knappast ngon slags rtt att bete sig sdr. Hon utnyttjar din krlek och din vilja att frlta till det yttersta.
Citera
2019-02-20, 07:31
Medlem
Hur gammal r hon..
Citera
2019-02-20, 07:42
Medlem
Varfr ska du hjlpa henne?

Allts p allvar? Hon vill uppenbarligen suga tjackballe.

Ska du vara stdperson hela hennes liv?

Hitta istllet en snygg brud som vill ta hand om dig och stller upp p allt ven nr du sprar ur, knullar andra, brnner cash p knark eller gambling.

Och s dumpar du nuvarande
Citera
2019-02-20, 09:52
Medlem
napsterspys avatar
hon valde amfetamin ver dig. Jag vet inte om du knner ngra andra amfetaminbrudar men detta r stark anledning att dumpa.
Citera
2019-02-20, 12:33
Medlem
Maydies avatar
blir frvirrad hr. Knark? redan dr gr hon fetbort. Hade legat med hennes mamma eller syrra, sen skickat eriks rda rosor till mamman.
Citera
2019-02-20, 18:05
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensksynd
En tjej knullade precis en knarklangare fr knark. Hon ringer nu och sger att hon lskar mig, jag r allt hon har, hon ville ha knarket fr att bli smal fr mig. Hon grt riktigt rejlt. Rent allmnt s mr hon mycket psykiskt dligt.

r det ens vrt eller klokt att g vidare med henne? Eller r det bara att dumpa?

Du bddar fr en framtid fylld av trubbel om du gr vidare med henne s nej. Hon visar ju redan p en minst sagt tvivelaktig moral, vilken sorts liv tror du att ni kan bygga tillsammans. Ligga runt+knark+trasig sjl bddar knappast fr en harmonisk framtid med barn, hus, kombi och utlandsresor. Dumpa och g vidare.
Citera
2019-02-24, 11:12
Medlem
MoveMes avatar
Citat:
Gr hon ngot liknande s klipper jag det. Bokstavligen.

Fr mig s r otroheten jobbigast. Men jag vill hjlpa henne ur det andra ocks. Men inte om hon gr det en gng till.

Du kan inte hjlpa henne, hon behver proffshjlp. Jag lovar dig, du kan inte rdda henne. Det kan bara hon sjlv. Du kan finnas dr som std fr henne,om hon tar hjlp. Men det lter som ett vldigt destruktivt frhllande och jag vet mycket vl hur snna frhllanden slutar.

Men jag vet att du vill stanna hos henne. Ibland behver folk gra sina egna misstag fr att fatta.

Lycka till fr er bda.
Citera
2019-03-23, 05:48
Medlem
Frsker hitta ngon tjej Gvleborg-omrdet precis som jag r less p mitt frhllande och sker spnning. Endast serisa svar via DM.
Citera
2019-03-23, 06:30
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
En tjej knullade precis en knarklangare fr knark. Hon ringer nu och sger att hon lskar mig, jag r allt hon har, hon ville ha knarket fr att bli smal fr mig. Hon grt riktigt rejlt. Rent allmnt s mr hon mycket psykiskt dligt.

r det ens vrt eller klokt att g vidare med henne? Eller r det bara att dumpa?

Problemet r hennes narkomani. Otroheten r bara en naturlig fljd av den. S dm henne inte fr otroheten, utan ge upp om henne fr att narkomani r en livslng sjukdom. Jag investerade sjlv cirka 6 r av mitt liv i den naiva frhoppningen att jag skulle kunna hjlpa bota en mnniska frn narkomani. Inget blev bttre av det, inte fr mig och inte fr henne. S dumpa (eventuellt efter att ge EN (absolut inte mer) absolut sista chans).
Citera
2019-03-23, 11:19
Medlem
pirata-codexas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Problemet r hennes narkomani. Otroheten r bara en naturlig fljd av den. S dm henne inte fr otroheten, utan ge upp om henne fr att narkomani r en livslng sjukdom. Jag investerade sjlv cirka 6 r av mitt liv i den naiva frhoppningen att jag skulle kunna hjlpa bota en mnniska frn narkomani. Inget blev bttre av det, inte fr mig och inte fr henne. S dumpa (eventuellt efter att ge EN (absolut inte mer) absolut sista chans).

Detta r helt sant bror!

Men ge inga chanser, hon KOMMER sabba dom nd.
En tjej som gr p uppt eller heroin, kommer aldrig vara trogen!

Ge henne en chans, men inte mer, och fr Guds skull, lt henne INTE gra ngon 12 stegs behandling, fr d blir hon (om dom lyckas) en vandrande zombie med tom blick som rabblar 12 stegsbner och traditioner i ett halt apatiskt tillsnd som i det nrmaste kan liknas med en hjrntvttad apa med apatiska inslag mellan psykoserna som avlser varandra!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in