• 1
  • 2
2019-02-16, 17:38
Medlem
Hej!

Studerar och har ungefär 300-400kr att spendera varje månad.
Jag har varken tid eller möjlighet att skaffa ett jobb på helgen just nu och har därför funderat på att börja köpa och sälja saker för att tjäna pengar.
Är skyldig min morsa en del pengar och kommer därför inte få pengar tills 2-3 månader.
Undrar därför om det finns något sätt att tjäna ihop ungefär 500 spänn hyfsat snabbt så jag har ett startkapital.
Helst ska dessa pengar tjänas ihop online då jag i skrivande stund har ett brutet ben,
All hjälp uppskattas
Senast redigerad av Bierstube 2019-02-16 kl. 17:40.
Citera
2019-02-16, 17:45
Medlem
jagvillknarkas avatar
Sälj dig själv i webbcam så tjänar du en slant
Citera
2019-02-16, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillknarka
Sälj dig själv i webbcam så tjänar du en slant

Haha helst inte, men funkar gör det säkert.
Citera
2019-02-16, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bierstube
Haha helst inte, men funkar gör det säkert.

Då det inte finns nå enkla sett att tjäna ihop pengar online så är det de här svaret du får räkna med.
Citera
2019-02-16, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Då det inte finns nå enkla sett att tjäna ihop pengar online så är det de här svaret du får räkna med.

Ja tyvärr stämmer det nog till viss del,
Det måste iofs inte vara enkelt sålänge det inte är omöjligt.
Citera
2019-02-16, 17:52
Medlem
Har funnits på nätet i åratal. Har inte fått några bra tips om att tjäna pengar här, annars skulle dom själva göra det. Lärde mig själv precis om att panta. Får sluta prata om det själv, för då kommer andra sno min idé.
Citera
2019-02-16, 17:56
Medlem
Citat:
Ja tyvärr stämmer det nog till viss del,
Det måste iofs inte vara enkelt sålänge det inte är omöjligt.

Då får du lära dig programmering och börja frilansa det är väl det som kanske inte är omöjligt.
Citera
2019-02-16, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gameday
(FB) 19 åring fick hemligt blombud – med ''obehaglig'' sexlapp funnits på nätet i åratal. Har inte fått några bra tips om att tjäna pengar här, annars skulle dom själva göra det. Lärde mig själv precis om att panta. Får sluta prata om det själv, för då kommer andra sno min idé.

Exakt så ingen ger bort en fungerande idé alla dessa tjäna pengar i sömnen sidor är bara scam.
Citera
2019-02-16, 18:05
Medlem
Citat:
Exakt så ingen ger bort en fungerande idé alla dessa tjäna pengar i sömnen sidor är bara scam.

Citat:
Då får du lära dig programmering och börja frilansa det är väl det som kanske inte är omöjligt.

Sant, ja det är väl något sånt.
Annars får jag väl helt enkelt vänta tills jag får några pengar.
Citera
2019-02-16, 18:11
Medlem
Biggedys avatar
Nej, det finns inget enkelt sätt. Hade det funnits ett enkelt sätt så hade alla gjort det och skitit i att jobba 9-5. Allt tar tid, om du inte köper en bil etc. och säljer den samma dag för mer än du köpte den.

Du måste sälja någonting till djävulen för att tjäna pengar på internet.

Som tjej kan du strippa i cam, sälja trosor. Annars finns bonusbetting/bonustrading (googla för att läsa mer), köpa och sälja droger, är du duktig i photoshop/adobe kan du göra logos och annat och sälja på t.ex fiverr. Du kan jobba på "Jobba-hemifrån" där du chattar med snuskgubbar hela dagarna och låtsas vara en kåt tjej - du får lite pengar för varje meddelande du skickar. (Finns en tråd här på Flashback). Skapa hemsidor, bli en influencer på Youtube. Finns hur mycket som helst, men allting tar tid såklart.
Citera
2019-02-16, 18:23
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Hej!

Studerar och har ungefär 300-400kr att spendera varje månad.
Jag har varken tid eller möjlighet att skaffa ett jobb på helgen just nu och har därför funderat på att börja köpa och sälja saker för att tjäna pengar.
Är skyldig min morsa en del pengar och kommer därför inte få pengar tills 2-3 månader.
Undrar därför om det finns något sätt att tjäna ihop ungefär 500 spänn hyfsat snabbt så jag har ett startkapital.
Helst ska dessa pengar tjänas ihop online då jag i skrivande stund har ett brutet ben,
All hjälp uppskattas

Kolla om du kan jobba som tidningsbud. Dela ut papperstidningar alltså cirka kl. 04:00 på morgnarna. Om folk fortfarande har papperstidningar alltså. (Döende bransch).
Citera
2019-02-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Kolla om du kan jobba som tidningsbud. Dela ut papperstidningar alltså cirka kl. 04:00 på morgnarna. Om folk fortfarande har papperstidningar alltså. (Döende bransch).

Har funderat på det, har som sagt just nu ett bruten ben men ska ha det i åtanke om ett par veckor
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in