2022-02-18, 09:49
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsex
Jag har beställt från RCI den 26december. Och har ännu inte fått mitt brev. Jag har varit i kontakt med en som arbetar med dem. Först hittades inte ordern, sen så kändes inte mejlen igen. Vilket han skulle åtgärda.

Jag valde också Swish men det har jag även skickat in screenshot på samt Ordernummer.

9februari säger han att han har skickat ut.
Har fortfarande inte fått hem min order. Jag känner ju att selektiv scaming pågår. För mig är dem röda tills brevet är på rätt adress

Jag har beställt därifrån massvis med gånger och en enda gång har jag inte fått min order. Så det verkar mystiskt att du inte har fått brev efter så lång tid. Verkar som vissa har tur och får sina grejer medan andra inte får någonting. Skumt företag.
Citera
2022-02-18, 09:53
Medlem
Tramsexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Jag har beställt därifrån massvis med gånger och en enda gång har jag inte fått min order. Så det verkar mystiskt att du inte har fått brev efter så lång tid.

Jag tycker också det känns överdrivet, personen i fråga har enbart svarat på 2 mail och jag har skickat mer men som dem inte läser då. Visst varannan dag utdelning här men det borde ju liksom hittat hit tills dess
Citera
2022-02-18, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsex
Jag tycker också det känns överdrivet, personen i fråga har enbart svarat på 2 mail och jag har skickat mer men som dem inte läser då. Visst varannan dag utdelning här men det borde ju liksom hittat hit tills dess

Bara att hålla med.
Citera
2022-02-18, 10:15
Medlem
Tramsexs avatar
Citat:
Bara att hålla med.

Så hur ska man göra nu? Jag förväntar mig verkligen att brevet kommer idag. Då det är iallafall ''rätt'' dag idag.

Första svaret från han
Citat:
Vad har du för ordernummer? Vi hittar inget på ditt namn eller mail
Mvh RCI support
3 Februari

Sen så skickade jag in screenshot på swish och på beställningen.

9 Februari får jag
Citat:
Hej.

Vi skickade ett utskick med rejält på dem. Borde landa imorgon beroende p postnord

Mvh , RCI support

Undrar vad han menade med sista mailet och varför han inte svarar.
Citera
2022-02-18, 10:22
Medlem
Svarade ej på typ 5st sen kom svar och 3 dagar senare min order. Och var nya nu såg jag men bra. En sort pagoklon var riktigt bra.

Tror dom håller på med massa olika saker just nu för en klassning är på ingång men ej hittat något om den. Sen vet jag dom håller på med sidan oxå för fick nog som alla som handlar där ett utskick om det. Fast visst dom borde anställa 1 till som bara svarar på mail.
Våre de bästa.

Nån mer än jag som fått dom nya Pagoclonen röd/lila typ??
Får ta minst 4st åt gången men så hade jag fått extra och dom tyckte jag var nästan för mycket ta 3-4st av och fick sedan veta dom extra jag fick var starkare pagoklon och synd jag inte kollade mailen innan jag åt upp hälften men iaf har jag några grymma och många lite sämre. Blev skitglad i vilket fall som helst då det var nog 100st extra. Tack som fan rc-i ni håller på bli riktigt bra och tror efter allt är klart det blir en dunder shop.
Citera
2022-02-18, 10:26
Medlem
Citat:
Jag har haft turen att bara få vita, och dom fungerar utmärkt.

Ja jag har med fått typ 95% vita men några gråa men tror det är från pressen. Friktionen som bränt lite eller nått. Har inte en aning hur det funkar fast dom nya gillade jag ännu mer än dom vita då vissa är typ större än dom ska vara vilket måste innebära mera aktivt pagoklon 😉
Citera
2022-02-18, 10:32
Medlem
Tramsexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Svarade ej på typ 5st sen kom svar och 3 dagar senare min order. Och var nya nu såg jag men bra. En sort pagoklon var riktigt bra.

Tror dom håller på med massa olika saker just nu för en klassning är på ingång men ej hittat något om den. Sen vet jag dom håller på med sidan oxå för fick nog som alla som handlar där ett utskick om det. Fast visst dom borde anställa 1 till som bara svarar på mail.
Våre de bästa.

Får ta minst 4st åt gången men så hade jag fått extra och dom tyckte jag var nästan för mycket ta 3-4st av och fick sedan veta dom extra jag fick var starkare pagoklon och synd jag inte kollade mailen innan jag åt upp hälften men iaf har jag några grymma och många lite sämre. Blev skitglad i vilket fall som helst då det var nog 100st extra. Tack som fan rc-i ni håller på bli riktigt bra och tror efter allt är klart det blir en dunder shop.

Jajo att det kanske händer mycket eller är lite personal. Men det är ju jävligt jobbigt att vänta sen den 26e december. Jag hoppas verkligen det kommer idag. Jag skulle nog kunna jobba att svara på mail. Så mycket jag har fått kolla min mail
Citera
2022-02-18, 11:33
Medlem
Citat:

Våre de bästa.

Var inne på folkhälsomyndigheten. Och Pagoclone är inte under utredning, så det lär dröja ett tag innan dom klassas förhoppningsvis.
Citera
2022-02-18, 11:34
Medlem
Citat:
Ja jag har med fått typ 95% vita men några gråa men tror det är från pressen. Friktionen som bränt lite eller nått. Har inte en aning hur det funkar fast dom nya gillade jag ännu mer än dom vita då vissa är typ större än dom ska vara vilket måste innebära mera aktivt pagoklon 😉

Ok ska lägga en ny beställning snart. Det är verkligen en bra substans Pagoclone.
Citera
2022-02-18, 12:14
Medlem
La en beställning Pagoclone för över 6 månader sedan från RCI som var helt verkningslösa, smakade mjöl.

Nu har dom sparat min adress och skickat gratis-sample fast jag inte bett om det, som tur var fångade jag brevet och inte frugan.
Riktigt illa av dom anser jag.

Men till skillnad från deras förra batch som bara smakade bindemedel helt utan kemisk smak eller effekt ( åt 40st då utan att känna ett skvatt ) ,
Så smakar dessa iaf mycket kemiskt.

Vita små runda, höga tabletter, samma form , annan smak.
Får se om detta ger nån liten kännbar effekt åtminstone då.... Annars kan dom dra åt helvete, känns som en riktig pundig shop....
Citera
2022-02-18, 12:53
Medlem
Citat:
Var inne på folkhälsomyndigheten. Och Pagoclone är inte under utredning, så det lär dröja ett tag innan dom klassas förhoppningsvis.

Nej dom tog ju bort den från vidare utredning då den inte kunde missbrukas eller det inkom inga händelser där folk blivit helt väck på Pagoclonen det finns några sånna rc men dom lär väll ta upp den igen om dom läser här nu vilket jag vet dom gör. Fast förhoppningsvis kan dom ej det när dom väl klassat det som ofarligt.
Citera
2022-02-18, 12:55
Medlem
Citat:
Ok ska lägga en ny beställning snart. Det är verkligen en bra substans Pagoclone.

Gör det om du inte sett dom nya. Fast funkar som dom vita bara det man får många större än dom ska vara och på så sätt tjänar lite pagoklon 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in