2022-01-30, 02:23
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Exakt dom skickade ut dom svaga först dom tryckt isf skriva dubbelt upp till dom starkare. Fast dom jag fick nu är grymt starka. Räcker med 1-2st nu så nu ligger dom på rätt dosering.

Ja det är verkligen skillnad. Som natt och dag med dom som smakar kemiskt och de som smakar mjöl.
Citera
2022-02-02, 17:56
Medlem
En fråga för er som beställt från RCI. Hur många dagar har ni väntat som mest innan ni fått era grejer?
Citera
2022-02-02, 20:34
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Ja hemsidan borde förbättras rejält. Annars är Pagoclone en mycket bra substans.

Haha ja hemsidan ser ut som ett skämt . Kändes som att man skickade pengarna till någon technical support scammer. Borde inte vara svårt för dem att uppdatera tror det hade gjort att dem fått mer tilltro + att dem nog hade tjänat på att ha en företag swish likt Hygea.

Citat:
En fråga för er som beställt från RCI. Hur många dagar har ni väntat som mest innan ni fått era grejer?

Max 4 arbetsdagar har jag varit med om och det var nu när jag beställde senast
Citera
2022-02-03, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Haha ja hemsidan ser ut som ett skämt . Kändes som att man skickade pengarna till någon technical support scammer. Borde inte vara svårt för dem att uppdatera tror det hade gjort att dem fått mer tilltro + att dem nog hade tjänat på att ha en företag swish likt Hygea.

Max 4 arbetsdagar har jag varit med om och det var nu när jag beställde senast

ok. Ja hemsidan är verkligen ett skämt. Dags att göra om den tycker jag.
Citera
2022-02-04, 17:43
Medlem
En fråga till alla som har köpt Pacolone nyligen. Har alla fått den nya batchen som smakar kemiskt, eller finns den verkningslösa batchen som smakar mjöl kvar?
Citera
2022-02-05, 01:35
Medlem
Citat:
En fråga till alla som har köpt Pacolone nyligen. Har alla fått den nya batchen som smakar kemiskt, eller finns den verkningslösa batchen som smakar mjöl kvar?

Leveransen igår var fortfarande den nya batchen som smakar kemiskt.

Är det bara jag som märkt att ett fåtal av de pressade pillren är gråaktiga istället för vita, eller är det bara hos mig?
Citera
2022-02-05, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon

Är det bara jag som märkt att ett fåtal av de pressade pillren är gråaktiga istället för vita, eller är det bara hos mig?

Jag har bara vita piller. Så det verkar ju lite skumt. Bra att det kör med den nya batchen som smakar kemiskt. Vete fan vad det var för skit som dom pressade när det smakade mjöl.
Citera
2022-02-05, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon

Nä, jag har också en del såna. Kan inte påstå att jag märkt nån skillnad, men man kanske ska göra en pepsi challenge nån dag.
Citera
2022-02-07, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Nä, jag har också en del såna. Kan inte påstå att jag märkt nån skillnad, men man kanske ska göra en pepsi challenge nån dag.

Samma här men är nog bara olja som råkat rinna in lite eller är det 2st olika batcher dom blandat.
Fast tycker ej dom är så bra som i början.
Kan bero på tolerans. Ska fixa 100st till tror jag eller tar jag X2 ist
Citera
2022-02-07, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Samma här men är nog bara olja som råkat rinna in lite eller är det 2st olika batcher dom blandat.
Fast tycker ej dom är så bra som i början.
Kan bero på tolerans. Ska fixa 100st till tror jag eller tar jag X2 ist

Jag har haft turen att bara få vita, och dom fungerar utmärkt.
Citera
2022-02-09, 13:33
Medlem
stabizens avatar
Fick mitt brev nu, efter 1,5 månader, ska testa nu
Citera
2022-02-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Fick mitt brev nu, efter 1,5 månader, ska testa nu

1,5 månader. Verkar sjukt. Hoppas i alla fall du blir nöjd med tabletterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in