Citat:
Ursprungligen postat av
Mysteriousstranger
Den har ganska lång halveringstid också vilket jag gillar så man slipper ta en var 3e timme. Verkar riktigt sjukt med din leverans. Att det skulle ta en sådan lång tid.
Spenderade faktiskt massa tid på att försöka få fram halveringstiden, men hittade ingenting. Brukar ta på kvällen med så har svårt att avgöra genom att känna av själv. Går du efter erfarenhet eller har du lyckats hitta någon officiell halveringstid?
Fick ny beställning skickad i måndags med en gäng då jag tycker att dessa fungerar riktigt bra. Kom fram dagen efter. De är inte bara ångestdämpade utan stämningshöjande kan jag uppleva. Man blir dock inte flöddrad av dem vilket gör dem till en perfekt substans för att hantera olika åkommor som social ångest när man ska vara med folk.
Kom också med ett litet sample på 4F-MAR för frågade om det var möjligt i kommentarsfältet vid beställningen.
Jag förstår dock inte riktigt deras leveransalternativ. Prioritaire som de tar liten slant extra för gör det ju inte till A-post, det är det ju redan med ett frimärke. Prioritaire är en internationell grej som alltid används på brev som ska utomlands.
Så det får definitivt inte brevet att komma fram snabbare. Ändå väljer jag det själv varje gång haha.
"Skicka utrikes brev
Märks med Prioritaire-etikett eller med ordet "Prioritaire" till vänster om frimärket. Du postar brevet i en av våra brevlådor eller lämnar in det hos ett postombud. "