Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-14, 05:44
  #1
Medlem
Kamacamakans avatar
Jag har alltid varit intresserad av det övernaturliga, men avskyr allt skit som är på tv i form av andeutdrivning och avläsning i hus. Bara kommersiellt krafs. Jag vill vara med och se i verkligheten utan klipp och överdrivna uttryck den person som ser och känner vad som finns. Har mer och mer börjat inse att det är en otroligt intuitiv person som kan se och känna vad som finns framför dom. Det är mer vad personen som söker hjälp som blir avläst och avger en viss energi som personen i sig inte själv kan tolka.
Jag var på en seans och var oerhört imponerad av vad som sades till mig, men om det är mina tankar och önskningar som avläses bryr jag mig inte om. Jag mådde så bra och var så euforisk av vad som kom fram, det var det jag behövde höra och jag blev så lugn och tillfreds i själen. På pricken berättade mediumet vad jag gjort och hur det varit. Kan ha varit vilda gissningar, men det skiter jag i. Jag mådde bra och det tycker jag är huvudsaken
Citera
2019-02-14, 05:48
  #2
Medlem
Kronartskockas avatar
Vad ska diskuteras? Du träffade en kvacksalvare som fick dig att må bra, grattis? Bra gjort!
Citera
2019-02-14, 12:23
  #3
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamacamakan
Jag var på en seans och var oerhört imponerad av vad som sades till mig, men om det är mina tankar och önskningar som avläses bryr jag mig inte om.
Så om du går till en person som är duktig att avläsa din mimik och dina ansiktsrörelser etc så den märker vilka påståenden du reagerar på och därför märker ungefär vad den ska säga, då är du nöjd.
Personen behöver alltså inte ha övernaturlig förmåga.

Varför går du inte till en kurator eller psykolog som ofta också lär sig läsa av vad folk reagerar på, lite bättre än de flesta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback